per@ Startet 19.Mai.2004 Del på Facebook Startet 19.Mai.2004 Heisann ser du lurer på kvikk gummibåter har selv en kvikk rib med 60 hk som jeg kjøpte høsten 2003 BILLIG har brukt den jevnilg i hele vinter og har ikke hatt trøbbel med den men utgangspunktet må være"du får det du betaler for" Jollene har jeg ikke testet men jeg tror de er helt ok Firmaet drives av to karer som prøver å tjene litt ekstra og de er seriøse I 2003 solgte de sikkert borti 30 båter så det er nok verdt en titt Hilsen en som nesten bor på sjøen hele året Sitér dette innlegget Link to post
PiperBill Svart 19.Mai.2004 Del på Facebook Svart 19.Mai.2004 Er på jakt etter et slepejolle. Titter litt rundt omkring på forskjellige priser og merker. Det er et firma i Tønsberg som har et god pris på Kvikk gummijoller. Firma heter Pheonixscan. Jeg bare lurte på om noen av dere har noe erfaring med firma or/eller Kvikk gummijoller. Har tenke å setter et 5 hesters påhengsmotor på. Cheers PiperBill Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
Trophy Svart 19.Mai.2004 Del på Facebook Svart 19.Mai.2004 Kjøpte en kvikk 290 i fjor vår. Ligner på Quicksilver. Min er med oppblåsbar kjøl og gjør ca 12 kn med en 3,5 hk suzuki. Betalte 6900,- pluss et par hundre i frakt. Er fornøyd og det er lettmatrosen også Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
enter4u Svart 20.Mai.2004 Del på Facebook Svart 20.Mai.2004 Det fint en type båt som heter aquaquick også. 6900.- foe en 8 foter. Godkjent for 10 hester. http://www.gabrielsen-marine.no/Hovedside.htm Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.