sjonkel Startet 23.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 23.Mars.2009 Noen som vet om båtmekaniker som jeg kan leie en time på Notodden (eller i nærheten)? Skal se på båt og vil ha med meg en som har peiling. -Rolf Sitér dette innlegget Link to post
Baatlaus Svart 23.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2009 (redigert) Noen som vet om båtmekaniker som jeg kan leie en time på Notodden (eller i nærheten)? Skal se på båt og vil ha med meg en som har peiling. -Rolf KNBF har besitigelsesmenn som du kan benytte. Da får du rapport på tingenes tilstand, og evt rabatt på forsikring i Norske Sjø om du velger å tegne forsikringen din der... KNBF Besiktigelsesmenn Er selv besiktigelsesmann, holder til på Kongsberg men mulig det finnes noen nærmere... Lykke til med båtkjøpet. Hvordan båt skal du se på? Redigert 23.Mars.2009 av Thelina (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sjonkel Svart 23.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2009 Skal se på en Joda 7900 -85. Jeg skal uansett melde meg inn i KNBF. Men jeg skal se på båten på onsdag formiddag. Har du mulighet på så kort varsel? -Rolf Sitér dette innlegget Link to post
Baatlaus Svart 23.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2009 Jeg skal uansett melde meg inn i KNBF. Men jeg skal se på båten på onsdag formiddag. Har du mulighet på så kort varsel?-Rolf Har sendt deg en IM. Sitér dette innlegget Link to post
SamH Svart 23.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2009 Jeg bor på Notodden, ligger båten ved båtforeninga er jeg der hver dag etter jobb, kan sikkert gi deg en kjapp tilstandsrapp/bilder om du trenger det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.