Jump to content

Gode tilbud på Obs Bygg!

index

Recommended Posts

Var innom Obs Bygg en tur i dag, og der var det tilbud gett! Mengder av Jotun produkter til 10,- boksen: Hardtop, Epoxysparkel, Rib rens, voks, Shiny, gelcoat rens m.m. 3 liter Nonstop til 150,- og masse annet. Tipper Jotun er på vei ut i butikkene med nye produkter, for her var det palle på palle til sjokkpriser! Jeg aner ikke om dette er over hele landet eller kun lokalt, men mye var det i alle fall. Fylte opp tre bæreposer med "kjekt å ha" :lol::lol::lol: .

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
La du merke til om de hadde offwhite Hardtop, skal lakke båten så det hadde vært en billig fornøyelse :yesnod:

Ikke offwhite nei! Snekkegul, fregattblå, sort var vel de fargene de hadde mest av. Og klar. Jeg var på jakt etter rød, men det hadde de ikke :headbang: . Men jeg kjøpte noen bokser Fregattblå, i tilfelle jeg velger å lakke båten blå :rolleyes: . Og litt forskjellig annet..

Redigert av index (see edit history)
"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Var innom Obs Bygg en tur i dag, og der var det tilbud gett! Mengder av Jotun produkter til 10,- boksen: Hardtop, Epoxysparkel, Rib rens, voks, Shiny, gelcoat rens m.m. 3 liter Nonstop til 150,- og masse...

Yess! Da var det like greit at jeg hadde meg en tur rundt om på Haugalandets båtsjapper i dag og fikk alt nødvendig dasj på hus, til et meget anseelig beløp :puke:

Klart det! Hardtop til 169,- for boksen er sikkert mye bedre enn samme boks til 10,-! Man får jo det man betaler for :lol::lol:

Ikkje sant? Vil jo ikkje ha noge billig skrymt helle :headbang:

Spøk til side, jeg hadde egentlig bestemt meg for å prøve dette, her på BP, mye omtalte og oppskrytte produktet "Meguiar`s One Step Compound" og "Meguiar`s Pure Wax". Et par flasker av hver - godt og vel tusenlappen :headbang: Men når det er sagt, viss resultatet blir halvparten så bra og varig som enkelte her inne har utalt, så er jeg villig til og se bort i fra prisen :lipseal:

Redigert av alfb (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...