index Startet 23.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 23.Mars.2009 Var innom Obs Bygg en tur i dag, og der var det tilbud gett! Mengder av Jotun produkter til 10,- boksen: Hardtop, Epoxysparkel, Rib rens, voks, Shiny, gelcoat rens m.m. 3 liter Nonstop til 150,- og masse annet. Tipper Jotun er på vei ut i butikkene med nye produkter, for her var det palle på palle til sjokkpriser! Jeg aner ikke om dette er over hele landet eller kun lokalt, men mye var det i alle fall. Fylte opp tre bæreposer med "kjekt å ha" . Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
bjornak Svart 23.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2009 La du merke til om de hadde offwhite Hardtop, skal lakke båten så det hadde vært en billig fornøyelse Sitér dette innlegget Link to post
Pelle Parafin Svart 23.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2009 Hard Wax--Easy Wax--Chrome Polish--Epoxy Sparkel, alt 10 kr. pr. boks,har for flere år,kjekt å ha. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 23.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2009 (redigert) La du merke til om de hadde offwhite Hardtop, skal lakke båten så det hadde vært en billig fornøyelse Ikke offwhite nei! Snekkegul, fregattblå, sort var vel de fargene de hadde mest av. Og klar. Jeg var på jakt etter rød, men det hadde de ikke . Men jeg kjøpte noen bokser Fregattblå, i tilfelle jeg velger å lakke båten blå . Og litt forskjellig annet.. Redigert 23.Mars.2009 av index (see edit history) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
alfb Svart 23.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2009 Var innom Obs Bygg en tur i dag, og der var det tilbud gett! Mengder av Jotun produkter til 10,- boksen: Hardtop, Epoxysparkel, Rib rens, voks, Shiny, gelcoat rens m.m. 3 liter Nonstop til 150,- og masse... Yess! Da var det like greit at jeg hadde meg en tur rundt om på Haugalandets båtsjapper i dag og fikk alt nødvendig dasj på hus, til et meget anseelig beløp Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 23.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2009 Yess! Da var det like greit at jeg hadde meg en tur rundt om på Haugalandets båtsjapper i dag Klart det! Hardtop til 169,- for boksen er sikkert mye bedre enn samme boks til 10,-! Man får jo det man betaler for Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
alfb Svart 23.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2009 (redigert) Klart det! Hardtop til 169,- for boksen er sikkert mye bedre enn samme boks til 10,-! Man får jo det man betaler for Ikkje sant? Vil jo ikkje ha noge billig skrymt helle Spøk til side, jeg hadde egentlig bestemt meg for å prøve dette, her på BP, mye omtalte og oppskrytte produktet "Meguiar`s One Step Compound" og "Meguiar`s Pure Wax". Et par flasker av hver - godt og vel tusenlappen Men når det er sagt, viss resultatet blir halvparten så bra og varig som enkelte her inne har utalt, så er jeg villig til og se bort i fra prisen Redigert 23.Mars.2009 av alfb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
HulkHaugen Svart 24.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2009 Obs bygg? hva med vanlig coop obs? Trenger fregattblå hardtop, men vet ikke om noen obs bygg.... Sitér dette innlegget Mvh Børre Link to post
index Svart 24.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2009 Obs bygg? hva med vanlig coop obs? Vet ikke. Jeg fant det på byggen. Men om den vanlige Obsen der du bor fører båtprodukter, er det jo mulig... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Lars O Svart 24.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2009 Obs Bygg på Sotra hadde helt normale utpriser på disse produktene i dag........ Lars O. Sitér dette innlegget Link to post
Astrix Svart 24.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2009 det er nok Gunnar på Obs Bygg i Haugesund , som kjører et stunt. Han er kjent for å dra til når det trengs. han var min første læremester innen salg , ca 20 år siden nå Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.