mhemil Startet 24.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 24.Mars.2009 Volvo Penta i Norge vurderer nye produkter til norske forbrukere. Propshield og Propspeed skal hjelpe mot propellgroe, og er allerede tilgjengelig for svenskene og danskene, les mer her. Sitér dette innlegget Link to post
ulysses Svart 2.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2009 Noen som har testet dette produktet? Jeg smurte propellen med Lanolinfett og varmet det inn med blåselampe sist jeg var oppe, så jeg er spent på å se om det gir noen effekt. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 2.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2009 I og med at produktet er i salg i Sverige og Danmark må en påregne at det har en viss effekt. Hvis ikke hadde vel ikke VP lagt ut dette for salg. Har vel nok utfordringer med en del av D motorene om ikke de skal få kundene mot seg pga enda et produkt som ikke virker som det skal. Sitér dette innlegget Link to post
ulysses Svart 2.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2009 Sitér dette innlegget Link to post
Oslo Marius Svart 13.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2017 Norsk, Sverige, Danmark, Skandinavisk distributor av Propspeed er www.kompassmarine.com Propspeed fungerer fantastisk på min båt! (Fairline Squadron 50) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.