zooper Startet 24.Mars.2009 Del på Facebook Startet 24.Mars.2009 Jeg trenger en ny kalesjestang da jeg har lyktes med det helt store å knekke en av dem på to steder. Utvendig/innvendig mål er 22/17.5 jeg holder til i Oslo, og båten ligger i Son. Jeg har allerede fått tips om Jens Sagen, men disse holder til I Kristiansand. Noen som har noen tips til noen som kan hjelpe meg med dette og som ikke ligger så langt unna? Gjerne noen som også kan bøye (klarer nok dette selv om jeg må) Tusen takk forøvrig til alle dere som har gitt meg tips rundt kalesjeduken min og putene som gikk fløyten - dette har nå løst seg :) Sitér dette innlegget Link to post
skilsø Svart 24.Mars.2009 Del på Facebook Svart 24.Mars.2009 Maritim.no har butikk på slependen Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 24.Mars.2009 Del på Facebook Svart 24.Mars.2009 Kalesjebøyler av aluminium er veldig lette og bøye til, bare fyll dem med fin sand så ikke de "knekker " der du får bøyene. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 24.Mars.2009 Del på Facebook Svart 24.Mars.2009 Alf Hansen AS har flyttet til Leangbukta.De kunne kanskje ha denslags.Telefon:66762410 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.