Ben Sin Startet 24.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 24.Mars.2009 Hei Negative opplevelser med forhandlere er godt representert på dette forum. Heldigvis er det unntak. Idag skulle jeg bestille årets porsjon deler til klargjøringen av den deilige Mercruiseren min, og ringte som vanlig til Ravns Garage. De tok telefonen med en gang, svarte med en hyggelig stemme, pakket varene mens jeg var på tråden og slo av en hyggelig båtprat underveis. Jeg blir i godt humør av slikt jeg. Og når jeg av erfaring vet at varene kommer om et par dager, med en faktura med hyggelige priser blir jeg nesten yr!! Jeg synes det er viktig å dele våre positive erfaringer også. For ordens skyld har jeg ingenting med dette firmaet å gjøre annet enn noen års lykkelig kundeforhold. Sitér dette innlegget Link to post
sirius Svart 24.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2009 Hei. Eg har samme opplevingane med Ravns Garage, hyggeleg betjening,gode priser og kjapp levering av deler. Dette firmaet får mine beste anbefalinger Sitér dette innlegget Akkeladden 475 Fighter / Yamaha 55 Link to post
Brynjar Svart 24.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2009 Ditto - Ravns er et finfint sted å handle. Kurante deler til kurante priser og de har stort sett hatt det jeg har trengt på lager. Rask levering har de og. Som en kuriositet (?) kan jeg jo nevne at jeg også har sett Ravns-esker på lageret hos merkeforhandlere... Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.