Vikane Inlander Startet 24.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 24.Mars.2009 Vurderer å lage en slik selv, da orginal koster hinsides. Kan jeg bruke vanlig billig-presenning, eller bør jeg bruke slik som det lages kalesjer av, eventuelt annet materiale som er egnet, noen meninger og tips rundt dette ? Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 24.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2009 Til en tidligere Askeladden Free-style jeg hadde for en del år siden ville jeg ha et konsolltrekk. Hos Wave-forhandleren skulle de ha kr.1700.- for den lille blå "filla" til å trekke over vindskjermen. Det endte med at jeg kjøpte et solid grilltrekk med for på innsiden som passet perfekt til konsollen. Det kostet en brøkdel på Plantasjen, kontra det orginale som Wave-forhandleren hadde og by frem, så grilltrekk kan brukes til så mangt? Sitér dette innlegget Link to post
Vikane Inlander Svart 25.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2009 Takk for tips, ønsker at trekket skal gå over hele konsollen og ned til dørken, usikker på om det finnes så store griller. Sitér dette innlegget Link to post
Vikane Inlander Svart 3.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 Noen flere tips her til egnet materiale ? Eller noen som har peil på hva en kalesjemaker eller lignende tar for noe slikt ? Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 3.April.2009 Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 En "nabobåt" bruker et "palletrekk". passer perfekt til hans Hansvik....... Sitér dette innlegget Link to post
Vikane Inlander Svart 4.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.April.2009 En "nabobåt" bruker et "palletrekk". passer perfekt til hans Hansvik....... Hva er det ? Sitér dette innlegget Link to post
Vikane Inlander Svart 5.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2009 Så de hadde endel forskjellige typer presenninger til både ATV, bil og mc på biltema, en av disse bør kunne greit la seg modifisere til å passe mitt formål. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.