chrisrik Startet 24.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 24.Mars.2009 Hei folkens! Tror det var på Tirsdag denne uken, så kom to båter i størrelsen drøye 30 fot, i gode 30 knop inn fjorden til Bergen sentrum. Fra stuevinduet stadfestet jeg at det var en båt fra forsvaret jeg ikke hadde sett før. Men idag på min sykkeltur inn i sentrum lå den ene båtene fortøyd ved Bryggen. Det viste seg at den tilhørte Akva Dykk (www.akvadykk.no som jeg nå har funnet ut holder til i Haugesund). Er det noen her inne som så disse båtene? Noen som har peiling på hvilken type båt dette er? På hjemmesiden til Akva Dykk er det kun et miniatyr-bilde av båten uten videre informasjon, annet enn at båtene benyttes til utrykkning. bilde1 fra akvadykk.no Det andre bildet på siden har filnavnet Gozzi, men hadde det vært en standard Gozzi-båt ville jeg gjenkjent den. Det var ganske mørkt når jeg passerte båten, men jeg skimtet noe "built by innovasjon-as" eller innovation-as eller noe i den duren. Google var ikke mye til hjelp her. Er det noen som har en anelse? Produserer Gozzi båter på "oppdrag"? mvh. Christian Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Frøken Fryd Svart 24.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2009 Møtte denne for noen år siden nede i Haugesund, har snakket med tidligere dykkere der som har bare godord om båten. Sitér dette innlegget Link to post
chrisrik Svart 24.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2009 Se der ja.. Der er den :-) Om jeg legger godviljen til er det vel muligens en modifisert Gozzi 29 Jeep. Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
index Svart 25.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2009 Denne lå utenfor kontorvinduet mitt for fem minutter siden! Ser ut til å være bygget i aluminium, etter hva jeg kunne se... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
MagneO Svart 25.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2009 Så på en liknende båt som lå i Bergen her om dagen. Etter teksten på siden å dømme kom den her fra. http://www.innovation-as.no/ Mvh Sitér dette innlegget Link to post
chrisrik Svart 14.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2012 Tydelig at noen har vært snill i 2011 og blitt belønnet nå i 2012... Solgt Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.