Lars Hansen Startet 20.Mai.2004 Link til dette innlegget Startet 20.Mai.2004 Har planer om å kjøpe denne plotteren, da jeg synes den ser bra ut, men har ikke fått sett den ute i solen. Er det noen som har erfaringer med denne plotteren? Båten er en 31 fot med vindskjerm/kalesje og 31 knop Mvh Lars Hansen Sitér dette innlegget Link to post
kristian Svart 20.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2004 Har ikke erfaring med denne plotteren, men med mindre Garmin'er. Disse er jeg meget fornøyd med, og den store fine skjermen på 2010 bør være helt topp, men skjekk om prosessoren er rask nok til å oppdatere denne store skjermen i 30 knop. De små Garmin skjermene er mere enn raske nok, men dette er en mye større skjerm å tegne opp, og krever en raskere prossor. 2006 så jeg på en messe, og den brukte lang tid på å tegne nytt kart ved zoom utinn. Så prøv det ut før du handler er mitt beste råd. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 20.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2004 2006 og 2010 er samme plotter med ulike skjermer har jeg lest i en annonse fra Garmin i Sverige. Viktig poeng Kristian har der med opptegning av kart ved zooming. I høy hastighet kan en treg kartplotter være en sikkerhetsrisiko - og ikke minst et irritasjonsmoment. Jeg har en 182Ci og er kjempefornøyd med den. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.