btt Startet 25.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 25.Mars.2009 hei noen som har noe forslag til teppe til båt som ikke ser ut som gressteppe... må tåle vann og helst ikke ta til seg alt av smuss som kan komme i en båt. Sitér dette innlegget Link to post
Avmønstret1 Svart 25.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2009 hadde av den brune typen av kunstgress på dekket i min forige båt og dette vart det noen stygge flekker av ! så ut som rustflekker og var et forferdlig arbei og få bort ! Så om det finnes alternativ som trådstarter eterlyser hadde vert kjekke opplysninger å få !? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 25.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2009 Bilteppe kan kanskje være et alternativ? Klippse til og kantsys i samme farge som teppet. Når det tåler bruk i bil vinterstid går det nok greit i båten også. Men det tørker ikke like raskt som gressteppet da, det er så... Selv har jeg brunt/spettete gressteppe i båten, og er godt fornøyd med dette. Har ikke opplevd problemer med rustflekker som nevnt i forrige innlegg. Men jeg pleier å ta bort teppet når jeg fisker, lettere å spyle rein den selvlensende dørken da... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Havgap Svart 25.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2009 Teppeabo har mye forskjellig, se http://www.teppeabo.no/camingteppe_campingtepper_8.html Finner ikke det nå, men jeg kjøpte et teppe som var utrolig robust og som jeg hadde ute i en daycuiser. Det het bilteppe eller noe sånt, men det er kanskje gått ut av sortimentet. Sitér dette innlegget Link to post
Moas-ark Svart 25.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2009 Jeg hadde bilteppe i gamlebåten, så veldig fint ut, lett å holde rent, skli sikkert Men blandingen av saltvann og deilig varm sol, gjorde så gummien under klistret seg fast og enten la igjen gummi eller tok med seg lakk Sitér dette innlegget Nancy, trenekke 21 fot fra 1930. 1995-2001 Arina hvalersnekke 27 fot. 2001-2008 Miranda mahognysnekke 33 fot. 2008- 2021 Dirlanda, tre-motorseiler, 29 fot. 2021- Link to post
Seasu Svart 25.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2009 Kjøpte nok samme type som Havgap på Teppeabo. Industriteppe med skikkelig bakside som tåler vann. Teppet kan spyles med vann for rengjøring. Trenger ikke kantes ! FIX ? i Tønsberg hadde samme type. Undertegnede kjøpte mørkeblått med sorte striper som blir "svinevarmt" i sola, men pent er det og isolerer lyd veldig bra ! Kjøpte en ny stubb som skal inn nede i cabin Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.