Jump to content

teppe på uteplass i båt

btt

Recommended Posts

Bilteppe kan kanskje være et alternativ? Klippse til og kantsys i samme farge som teppet. Når det tåler bruk i bil vinterstid går det nok greit i båten også. Men det tørker ikke like raskt som gressteppet da, det er så...

Selv har jeg brunt/spettete gressteppe i båten, og er godt fornøyd med dette. Har ikke opplevd problemer med rustflekker som nevnt i forrige innlegg. Men jeg pleier å ta bort teppet når jeg fisker, lettere å spyle rein den selvlensende dørken da...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Jeg hadde bilteppe i gamlebåten, så veldig fint ut, lett å holde rent, skli sikkert :smiley: Men blandingen av saltvann og deilig varm sol, gjorde så gummien under klistret seg fast og enten la igjen gummi eller tok med seg lakk :sad:

Kjøpte nok samme type som Havgap på Teppeabo.

Industriteppe med skikkelig bakside som tåler vann.

Teppet kan spyles med vann for rengjøring.

Trenger ikke kantes !

FIX ? i Tønsberg hadde samme type.

Undertegnede kjøpte mørkeblått med sorte striper som blir "svinevarmt" i sola, men pent er det og isolerer lyd veldig bra !

Kjøpte en ny stubb som skal inn nede i cabin

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...