Executive Startet 25.Mars.2009 Del på Facebook Startet 25.Mars.2009 Draco er i vinden for tiden http://www.dracoclub.dk/ Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
Hansi Svart 26.Mars.2009 Del på Facebook Svart 26.Mars.2009 Kan bli en fin side på sikt når de får oppdatert med alle modellene. Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 26.Mars.2009 Del på Facebook Svart 26.Mars.2009 Og så har vi også www.dracor.no Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
oddes Svart 26.Mars.2009 Del på Facebook Svart 26.Mars.2009 Og så har vi også www.dracor.no Den danske var nå best, var mest om dekor og lite annet i siden til Jørgen. Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 27.Mars.2009 Del på Facebook Svart 27.Mars.2009 .....og det var jo det som var vitsen da.....med dekor og ikke noe annet. Draco båtene, som de aller fleste er fra 80 tallet, holder i 100 år....dekoren holder i 10-15 år og ingenting er som når en klassisk båt som Draco skinner og ser ny ut med ny dekor. En flott Draco vekker ennå oppsikt den dag idag. Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Executive Svart 27.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mars.2009 Og jeg gleder meg til solen varmer nok til at jeg kan montere min nye Decor Kjempegreier at driftige mennesker bruker tid og energi på å holde liv i stor norsk industri historie... Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
Draco_1 Svart 2.April.2009 Del på Facebook Svart 2.April.2009 Hehe, takker. Som nogen måske ved, så er det mig der er bagmanden på dracoclub.dk Draco har altid haft min interesse, helt siden barndommen. Det er nok egentlig helt malplaceret at jeg bor i Danmark, når min største interesse er et Norsk industri-eventyr. Jeg har startet klubben, da jeg nok ikke kan komme udenom, at hvis der nogensinde skulle være en klub i Danmark, så var det mig som skulle starte den. Jeg forventer ikke at det vil strømme til med medlemmer, da Danmark er et ret lille land og vi kun har ganske få interessante farvende at sejle i. Skal straks tilføje, at udenlandske medlemmer også er velkomne Men jeg tager den med ro, det er ikke meningen at det skal blive til en pengemaskine(dog vil det koste lidt kontingent at drive klubben), Hovedformålet er at skabe et samlingspunkt for Dracointeresserede med diverse sjove Draco ting, gamle brochurer, prislister, artikler, evt tests(der er muligvis et problem med ophavsret). Sitér dette innlegget Link to post
P. K. Svart 31.Juli.2009 Del på Facebook Svart 31.Juli.2009 .....og det var jo det som var vitsen da.....med dekor og ikke noe annet. Draco båtene, som de aller fleste er fra 80 tallet, holder i 100 år....dekoren holder i 10-15 år og ingenting er som når en klassisk båt som Draco skinner og ser ny ut med ny dekor. En flott Draco vekker ennå oppsikt den dag idag. Jeg kikket på siden din. Det ligger bilder der av en feldig fin modernisering av en 2000: Draco 2000 oppussing Denne var lekker! Kan du si noe mer om hva som er gjort med puter utendørs og evt. kostnader, eller vil du heller ta det på IM? Vi har en lignende båttype som trener en slik oppgradering. Sitér dette innlegget Link to post
Executive Svart 27.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2011 På tide med litt promotering igjen Dracoclub.dk har hatt en rivende utvikling siden jeg startet denne tråden. Mye nyttig info for Draco entusiaster. Nå med nytt fungerende forum. Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
Hansi Svart 27.Mai.2011 Del på Facebook Svart 27.Mai.2011 Siden har blitt riktig så informativ etter hvert. All ære til de som har lagt ned masse arbeid med å samle informasjon om Draco historien og ikke minst båtmodellene. Sitér dette innlegget Link to post
Kalle74 Svart 28.Mai.2011 Del på Facebook Svart 28.Mai.2011 (redigert) http://www.dracofan.no/, masse godt Draco stoff. Redigert 28.Mai.2011 av Kalle74 (see edit history) Sitér dette innlegget Kan ingenting om noe, litt om mye og mye om litt. Link to post
Executive Svart 7.Oktober.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Oktober.2012 (redigert) Som et tillegg til www.horizonblue.dk , www.dracor.no og www.dracofan.no har jeg etablert: http://www.flatsea.net En større samling brosjyrer og annet vil bli publisert. Også stoff som ikke har vært på nettet før. Mye kjekt for Draco folket. Redigert 7.Oktober.2012 av Executive (see edit history) Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.