Dykker Startet 25.Mars.2009 Del på Facebook Startet 25.Mars.2009 (redigert) Hei! Noen som vet hvor man kan få kjøpt nye originale båtstoler i cockpit til Scand 26CC 1986? Mine er slitte og trengs derfor å sliftes. Går utifra at Scand da de produserte båter kjøpte stoler ifra en eller annen leverandør. Redigert 25.Mars.2009 av Dykker (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sol Svart 26.Mars.2009 Del på Facebook Svart 26.Mars.2009 Hei.tror Scand kjøpte stoler fra Seasit.Ta kontakt med dem. Har samme båt som deg.Jeg kjøpte stoler fra Maritim,da de jeg hadde var store bøtteseter.Disse tok for stor plass og kunne ikke slåes sammen,slik at pentry ikke kunne bruke ordentlig Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 26.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mars.2009 Kontaktet Seasit. De lager disse stolene som du nevnte til Scand 26CC fortsatt. Kunne velge mellom modellene Skipper standard eller lux samt Neptun. Pris mellom 1700 til 2100 pr stk pluss frakt. Hvilke stoler var det du kjøpte på Maritim? Sitér dette innlegget Link to post
sol Svart 26.Mars.2009 Del på Facebook Svart 26.Mars.2009 (redigert) Hei.kjøpte en førerstol med ryggstø som kan vippes begge veier,slik at du kan sitte bakover. Dette var en stol fra Helly Hansen.På passasjersiden kjøpte jeg en liten stol fra Helmsmann,så de er ikke like Tror den første het Duralux Redigert 26.Mars.2009 av sol (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/S Malene Svart 26.Mars.2009 Del på Facebook Svart 26.Mars.2009 Kjøpte stoler fra Seasit til den forrige båten. Kjempefornøyd. Fikk nye stoler trukket i stoff jeg selv hadde fra før uten at det kostet ekstra. Blir helt himmelfallen nowadays når ekstraregninger uteblir Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.