smuss Startet 26.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 26.Mars.2009 som tråden sier. trodde ikke det var slkt på min motor, men det var helt til jeg fant sinkanoider til min motor hos en forhandler på nettet. men vet ikke helt hvor den står plassert. Sitér dette innlegget Link to post
fredivar Svart 26.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2009 (redigert) Kan ikke se at det finnes anoder på disse motorene (Hverken MD1, MD2, MD3, eller MD11, MD17) Jeg har en MD2 som jeg byttet ut tappekranen på Manifold med en Bolt med Sinkanode på. (Måtte bores/gjenges opp for å kunne skru inn 1/4" bolt) Men på denne siden står som du sier partno. på Sinkanoder, og de står ikke på motor, men propell: https://www.marinepartseurope.com/sv/volvo-...3-zinkanod.aspx Redigert 26.Mars.2009 av fredivar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 26.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2009 Jeg hadde en anode på min men den stod i ettermontert varmeveksler. Har du sjøvannskjølt motor så har du ingen anode. Sitér dette innlegget Link to post
blycher Svart 26.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2009 Det er jo sink på varmeveksler hvis du har martec ferskvannskjøling.Ellers som sakt her er det ingen anoder på motor. Sitér dette innlegget Link to post
blackdev Svart 24.April.2009 Link til dette innlegget Svart 24.April.2009 Har du funnet sinken snart Geir? Sitér dette innlegget PO Scand 7600 Dynamic VP KAD32X-Fjord 21 Weekender AQ 260 v8X- Nidelv 24 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.