Sistestyrmann Startet 26.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 26.Mars.2009 Dersom jeg kjøper en gennaker i strømpe til vår B32 , vil den kunne brukes på større båter ? Til eks B35 eller B38 ? Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 26.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2009 Joda den kan brukes men den vil bli for liten til de større båtene Sitér dette innlegget Link to post
Sistestyrmann Svart 26.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2009 Og eg kan ikke kjøpe en litt stor nå , for å ha å vokse i ?? Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 26.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2009 Nå er det vel gjerne forlikets lengde som er den kritiske saken her og om den er betydelig mellom disse båtene så blir det vel vanskelig å få en gennaker som er betydelig for stor til å fungere Sitér dette innlegget Link to post
Sistestyrmann Svart 26.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2009 Føler på meg at vi kommer til å bytte båt om ikke lenge , så da blir det vel å vente med gennaker . Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.