Popeye83 Startet 26.Mars.2009 Del på Facebook Startet 26.Mars.2009 Hei, er det noen av dere som bor fast på Herbern som har bil i nærheten? Finns det parkeringsplasser man kan leie uten å bli ruinert? Jørgen Sitér dette innlegget Link to post
Kaftein ØL Svart 26.Mars.2009 Del på Facebook Svart 26.Mars.2009 Vi som har bil og ikke ræva full av penger pleier å parkere på kongen. Det er ca. 340 kr i måneden og 15-20 min å gå hver vei. Om sommeren går det greit å sykle til og fra. Sitér dette innlegget Link to post
Servicemannen Svart 26.Mars.2009 Del på Facebook Svart 26.Mars.2009 Vi som har bil og ikke ræva full av penger pleier å parkere på kongen... Vi som ikke gjemmer pengene i ræve for hvertfall "litt" betre helse av spasseturene ut på Kong Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
Frivakten Svart 26.Mars.2009 Del på Facebook Svart 26.Mars.2009 (redigert) En stenkast eller kanskje to fra Aker Brygge ligger bydelen Vika. Boligområdet har enn så lenge gratis gateparkering, men det kan være vanskelig å finne ledige plasser da det er lite utskifting av bilene. Noe aktivitet er det tidlig på morningen når noen av innbyggerne må kjøre til jobben. Tilsvarende muligheter på ettermiddagen. Se opp for kreative kommuale parkeringsfeller (gatetun, enveiskjøringer etc). Redigert 26.Mars.2009 av Krisida Magni (see edit history) Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Kaftein ØL Svart 26.Mars.2009 Del på Facebook Svart 26.Mars.2009 Min erfaring er at i 9 av 10 tilfeller finner man ingen plass i området rundt uten å kjøre rundt i minst et kvarter. Min erfaring er at det er like greit å kjøre bort på kongen med en gang også rusle innover fremfor å kjøre rundt i området rundt vika og lete etter plass. Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 27.Mars.2009 Del på Facebook Svart 27.Mars.2009 Tydeligvis at timing er viktig, jeg har nå i 4 mndr. alltid funnet plass på første forsøk. Prøv kl. 06.25 sharp Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Popeye83 Svart 27.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mars.2009 Takk for tipsene! Jørgen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.