hifo Svart 27.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2009 det er lov å hate snøen forde.. trodde virkelig våren hadde overvunnet vinteren nå jeg , men neida, her ligger gode 20 cm å venter på belarusen min.. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Mouche Svart 27.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2009 det er lov å hate snøen forde.. Javisst, det er sågar fullt lovlig å flytte ut i ørkenen hvor temperaturen er høy, skattene lave og livet bare er helt fantastsisk etter sigende! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Verrie Svart 27.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2009 Fordelen med den snøen som kommer er at den forsvinner fort. Kodvaag, istedet for å fly frem og tilbake, hvorfor ikke en stokk oppunder bøylene? Mouche er inne på noe vesentlig. Vi (jeg ihvertfall) kan mislike snøen/vinteren/kulda som bare det, men vi er fortsatt i Mars, så vi bør ikke være overrasket over snøfall nå egentlig. Tenk bare tilbake til ungdommen. Vi bytta gjerne dekk 2 og 3 og 4 ganger fordi vi satt på sommerdekkene for tidlig. Helt normalt dette ! Påska var tidlig i fjor. I påsken da var der også snøstorm her på sørlandet etterpåfulgt av et fantastisk flott påskevær på søndagen. Blant de fineste båtturer jeg kan huske. Hadde jo vært morro om så hadde skjedd i år også. Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 27.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2009 Snø?? hvilken snø??? Hehe.. nei, nok av den hvite gørra nå.. ja til global oppvarming slik at vi får bort snøen og mer sol :) Sorry for det bilde i går kveld kodvaag'en Legg på en glatt pressenning, og med støtte oppunder kalesjen. Også forsvinner snøen i løpet av helga igjen. håper vi... Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Jorg-1 Svart 27.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2009 Ulv 1....det så ut som du stod veldig trangt i den hallen...... Forresten ikke så motiverende å se ut vinduet her nå....det laver ned. Hadde trodd det snart var vår. Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Polarn Svart 27.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2009 Uff, 4 minus og laver ned Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Superkul Svart 27.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2009 når man er sikker å våren kommer blir man oftest skuffet minst 1-2 ganger så detta har jeg vertfall tatt høyde for plutselig sitter vi på dekk og soler oss - april har jeg tatt høyde for at det løsner Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Marwin Svart 27.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2009 Jøss.... begynner det å bli fræs-bart?? Her oppe er det bare sol og klar himmel, og DET har det vært lenge! Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Hafrsfjord Svart 27.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2009 Hvor mange cm våt tung nysnå tåler en ny kalesje? Hvis det er kalesjen du er redd for så er det jo bare å sette opp ett par støtter under bøylene inne i båten .......... og ellers så er det 8.4 grader pluss og solgløtt i sørvest Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 27.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2009 Vi har framdeles mars måned! Jeg har støtte under kalesjen, og sover godt om natta. Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 27.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2009 Ikke så trangt, og desidert mye bedre enn å ligge i søla på utsiden i snø og slapset.. ;) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Camor Svart 27.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2009 Javisst, det er sågar fullt lovlig å flytte ut i ørkenen hvor temperaturen er høy, skattene lave og livet bare er helt fantastsisk etter sigende! Nå har det kommet 30 cm snø her. Båten ligger heldigvis under pressening ennå. Og si ifra hvis dere vet om en ørken med vann nok til en båt Morten Sitér dette innlegget Link to post
Per T Kålin Svart 27.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2009 Det var da mye EDER OG GALLE over noe av det vi så absolutt har minst påvirkning på.. VÆRET...... Per Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 27.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2009 Oh, Vestland, Vestland når eg ser deg slik......... Ingen snø,.... 7 grader + påskeliljene står høyt. ovenatting i trawleren i morgen....;-)) Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 27.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2009 Fy for et ubendig tyt og gnål. Det er nesten så det får meg til å hutre her i den vestlige forsommervarmen. I morgen blir det grilling og utepils i hagen! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
avsluttet Svart 27.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2009 Selv en nordlending har ikke mye å snøfokk å skryte av sammenlignet snodig at østlendingene skulle få all denne snøen. Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 27.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2009 var siste rest dette.. til uka blir det 6-8 grader og sol.. da kommer vår og sommer Har ikke bestillt dårlig vær i hele juli og august heller.. og da blir det sånn Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Mariell Svart 27.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2009 Vestlendingane er svære i kjeften nå. Nyt været mens dere kan. Rett over helga er det tilbake til normalen. PS. Ser at det er fare for oppholds fredag og lørdag. Men i følge YR er det usikkert. http://www.yr.no/sted/Norge/Hordaland/Berg...tidsvarsel.html Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Brynjar Svart 27.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2009 Har ikke bestillt dårlig vær i hele juli og august heller.. og da blir det sånn Da har du dekket hele sørlandskysten? Takkskalduha Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Dieselboy Svart 27.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2009 I følge dette har vi alle noe å se frem til Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 27.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2009 Fjellfolket i vest blir slått ned i støvla til sommærn.. Det blir nok en rekordsommer her i øst.. 22 grader I VANNET og strøkent vær.. vent og se Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
rover Svart 27.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2009 uffda.... for litt dårlig samvittighet...... Mye skryt av snøfritt vestand, men det er 2 forskjellige værverdener...... Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 27.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2009 Vestlendingane er svære i kjeften nå. Nyt været mens dere kan. Rett over helga er det tilbake til normalen. PS. Ser at det er fare for oppholds fredag og lørdag. Men i følge YR er det usikkert. http://www.yr.no/sted/Norge/Hordaland/Berg...tidsvarsel.html Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
avsluttet Svart 27.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2009 Det må jo komme frem steikanes med mus når all den snøen forsvinn. Kanskje jeg skulle fly ned å ta en titt. Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 27.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2009 Han Henrik Sari bommer 3 uker med varselet sitt. Hetebølgen kommer 22. Juni og varer ut Juli. Det sier madamen og da er det vel riktigt. Eneste som bekymrer meg litt. Er at hun sa i Desember. At det ikke ville bli noe snø denne vinteren. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.