Jump to content

Så trist spørsmål at jeg nekter å ta det i overskriften...

Kodvaag

Recommended Posts

Fordelen med den snøen som kommer er at den forsvinner fort.

Kodvaag, istedet for å fly frem og tilbake, hvorfor ikke en stokk oppunder bøylene?

Mouche er inne på noe vesentlig. Vi (jeg ihvertfall) kan mislike snøen/vinteren/kulda som bare det, men vi er fortsatt i Mars, så vi bør ikke være overrasket over snøfall nå egentlig.

Tenk bare tilbake til ungdommen. Vi bytta gjerne dekk 2 og 3 og 4 ganger fordi vi satt på sommerdekkene for tidlig. Helt normalt dette !

Påska var tidlig i fjor. I påsken da var der også snøstorm her på sørlandet etterpåfulgt av et fantastisk flott påskevær på søndagen. Blant de fineste båtturer jeg kan huske. Hadde jo vært morro om så hadde skjedd i år også.

Snø?? hvilken snø???

img226.jpg

Hehe.. nei, nok av den hvite gørra nå.. ja til global oppvarming slik at vi får bort snøen og mer sol :)

Sorry for det bilde i går kveld kodvaag'en :giggle:

Legg på en glatt pressenning, og med støtte oppunder kalesjen.

Også forsvinner snøen i løpet av helga igjen. :sweat: håper vi...

Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no

Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist?

Han Henrik Sari bommer 3 uker med varselet sitt. Hetebølgen kommer 22. Juni og varer ut Juli.

Det sier madamen og da er det vel riktigt. :yesnod:

Eneste som bekymrer meg litt. Er at hun sa i Desember. At det ikke ville bli noe snø denne vinteren. :rolleyes:

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...