Jump to content

Så trist spørsmål at jeg nekter å ta det i overskriften...

Kodvaag

Recommended Posts

Med et fornavn som Brynjar så hjelper det ikke å oppgi bosted Kristiansand i signaturen din. :lol:

Jeg er værflyktning fra Bodø, i 1971. Fire år før jeg ble født. :lol:

edit: Kodvåg er en liten fjord (nordlandsk: våg) i Saltstraumen. Snakk om å kaste stein i glasshus... heheh...

Redigert av Kodvaag (see edit history)

Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knop

Nå: Båtløs - Kjører Bobil... 

I morgen blir det grilling og utepils i hagen!

Er så enig så enig.... SW, vi hadde utepils i hagen både i går og dagen før...

Skjønner ikke at dette med snø er et problem i Norge i det hele tatt... Det er jo bare å spenne på seg skiene og rusle rundt på plankene... Nordmenn er jo et ski-elskende folkeferd har jeg blitt fortalt... Når snøen er i ferd med å forsvinne i lavlandet og våren melder sin anmarsj, så setter de seg i bilen og kjører på fjellet for å finne mer av denne snøen.... Så at nordmenn flest elsker snø er det nok liten tvil om... de kan ikke få nok av den..

Redigert av Sydvesten (see edit history)

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Med et fornavn som Brynjar så hjelper det ikke å oppgi bosted Kristiansand i signaturen din.

Jeg er værflyktning fra Bodø,

:lol:

Vel Kodvaag, det finnes jo et par kjente Brynjar'er til, og de er pinadø østlendinger!! At det går an :giggle:

Huset mitt er nå støpt og bolta fast i berget her i byen så jeg bor iallefall her sjøl om jeg ikke akkurat er sørlending..

Ble kjeppjaga fra Harstad en gang på 90-tallet.. Det hender folk spør meg om hvor jeg kommer fra, da svarer jeg ofte "Tinnheia" som om det skulle være verdens mest naturlige ting. Noen synes faktisk ikke jeg høres ut som jeg hører til her :giggle: . makan... :rolleyes:

.

.

bmhe

Jaja, frææææste gårdsplassen i går, ser ut som sola tar resten i dag.

Håper "HAHAHAHAHA-Bergenseren" et par poster ovenfor føler seg like bra som jeg gjør på sommeren når det regner vestpå. :lol:

Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knop

Nå: Båtløs - Kjører Bobil... 

Været på landsbasis er tilbake til normalen fra i morra av.

Sol og varmt på østlandet.

Regn på vestlandet, (spesielt i Bergen).

Kaldere lenger nord.

Ser ut til å bli en kjempe start på påsken, (Sør og øst landet).

http://www.vg.no/nyheter/uten-annonser/art...hp?artid=561494

Passer fint å komme hjem for en 5 ukers avspasering på torsdag .

Redigert av Mariell (see edit history)

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...