Thorlyn Svart 27.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2009 (redigert) Musa flyr rundt overalt.. derfor er det så mange nordleninger som flytter ned hit Redigert 27.Mars.2009 av Thorlyn (see edit history) Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Brynjar Svart 28.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2009 De aller fleste av oss havner jo sørpå på grunn av mus Thorlyn... Søringmusa er ofte lettere å fange :lol: Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Kodvaag Svart 28.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2009 (redigert) Med et fornavn som Brynjar så hjelper det ikke å oppgi bosted Kristiansand i signaturen din. Jeg er værflyktning fra Bodø, i 1971. Fire år før jeg ble født. edit: Kodvåg er en liten fjord (nordlandsk: våg) i Saltstraumen. Snakk om å kaste stein i glasshus... heheh... Redigert 28.Mars.2009 av Kodvaag (see edit history) Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Sydvesten Svart 28.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2009 (redigert) I morgen blir det grilling og utepils i hagen! Er så enig så enig.... SW, vi hadde utepils i hagen både i går og dagen før... Skjønner ikke at dette med snø er et problem i Norge i det hele tatt... Det er jo bare å spenne på seg skiene og rusle rundt på plankene... Nordmenn er jo et ski-elskende folkeferd har jeg blitt fortalt... Når snøen er i ferd med å forsvinne i lavlandet og våren melder sin anmarsj, så setter de seg i bilen og kjører på fjellet for å finne mer av denne snøen.... Så at nordmenn flest elsker snø er det nok liten tvil om... de kan ikke få nok av den.. Redigert 28.Mars.2009 av Sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Brynjar Svart 28.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2009 Med et fornavn som Brynjar så hjelper det ikke å oppgi bosted Kristiansand i signaturen din. Jeg er værflyktning fra Bodø, Vel Kodvaag, det finnes jo et par kjente Brynjar'er til, og de er pinadø østlendinger!! At det går an Huset mitt er nå støpt og bolta fast i berget her i byen så jeg bor iallefall her sjøl om jeg ikke akkurat er sørlending.. Ble kjeppjaga fra Harstad en gang på 90-tallet.. Det hender folk spør meg om hvor jeg kommer fra, da svarer jeg ofte "Tinnheia" som om det skulle være verdens mest naturlige ting. Noen synes faktisk ikke jeg høres ut som jeg hører til her . makan... Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Hafrsfjord Svart 28.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2009 ........................Det blir nok en rekordsommer her i øst.. 22 grader I VANNET og strøkent vær.. vent og se 22 grader i vannet ? Visste ikke at ISbading var så populært der øst . Sitér dette innlegget Link to post
Thomas Riis Svart 28.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2009 Kom 30 cm snø i Sandefjord på fredagen. men den tiner fort vekk igjen:) Sitér dette innlegget Det perfekte liv inneholder sommer, sol, båt, damer og alkohol. Link to post
hifo Svart 28.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2009 har aldri sett det før , men nå viser gradestokken 7 varmegrader , men alikevel detter det forholdsvis tørre snøfiller fra oven.. trodde ikke det var mulig.. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
johnson Svart 28.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2009 HAHAHAHAHA idag er det 7-8 + blå himmel og snøfritt ute Sitér dette innlegget Navn: Erlend Sted: Bergen Båt: Viksund with 320 rider Motor: Mariner Viking 9,9 (15) hk Link to post
Hafrsfjord Svart 28.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2009 22 grader i vannet ? Visste ikke at ISbading var så populært der øst . Jaggu var det en som badet utenfor Hillevågsvannet ( Hillevågsneset -Roklubben (?)i dag Sitér dette innlegget Link to post
Kodvaag Svart 29.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2009 Jaja, frææææste gårdsplassen i går, ser ut som sola tar resten i dag. Håper "HAHAHAHAHA-Bergenseren" et par poster ovenfor føler seg like bra som jeg gjør på sommeren når det regner vestpå. Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Mariell Svart 29.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2009 (redigert) Været på landsbasis er tilbake til normalen fra i morra av. Sol og varmt på østlandet. Regn på vestlandet, (spesielt i Bergen). Kaldere lenger nord. Ser ut til å bli en kjempe start på påsken, (Sør og øst landet). http://www.vg.no/nyheter/uten-annonser/art...hp?artid=561494 Passer fint å komme hjem for en 5 ukers avspasering på torsdag . Redigert 29.Mars.2009 av Mariell (see edit history) Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.