Bitteliten Startet 20.Mai.2004 Del på Facebook Startet 20.Mai.2004 En av båtene vi ser på har Wallas Safeflame 90U som standard. Er det noen som har erfaring med dette kokeapparatet? Så vidt jeg kan se er det parafindrevet. Det jeg er interessert i er effekt (koketid), vedlikeholdsbehov etc. Sitér dette innlegget Link to post
pwh Svart 20.Mai.2004 Del på Facebook Svart 20.Mai.2004 Kjenner ikke akkurat 90U, men har selv en 1200 (parafindrevet) fra 1985 som vi er veldig fornøyd. Hva angår driftsikkerhet angår går den som en klokke - selv etter å ha vært ubrukt i en båt i opplag i 10 år startet apparatet på første forsøk og fungerte perfekt ! Mulig Wallas er overpriset (?) men mine erfaringer tilsier at jeg anskaffer ny av samme fabrikat når den vi har nå en gang sier takk for seg. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 21.Mai.2004 Del på Facebook Svart 21.Mai.2004 Har selv en 100 Ceramic med varmetopp (fungerer som varmeovn). Den fungerer helt perfekt, men den trenger tykke kabler til pluss og minus, ellers vil den ikke starte. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.