Oberst Startet 27.Mars.2009 Del på Facebook Startet 27.Mars.2009 Hei, sjø satte båten i dag den startet på 2 forsøk og gikk som en klokke .... Helt til jeg hadde kjørt litt, motoren begynte da og nøkke/fuske samtidig som det kom noen små smell(samme som du triller med bil med klampen i bånn og så skrur på tenningen i gjenn) slakket litt av på gassen og den gikk helt fint i gjenn.. Er forgasser motor jeg har så har lurt litt på om den får for mye bennsin! Noen andre som har vert borti det samme?? Ska ha den på service den 16 april, så de finner det nok ut der... Men kunne godt tenkt meg og hatt noen fiske turer frem tik dess Takker på forhånd for alle svar... Sitér dette innlegget Link to post
Øyvind Kvammen Svart 27.Mars.2009 Del på Facebook Svart 27.Mars.2009 Har en nyoverhalt gasser til mercruiser liggende om du trenger :) Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 27.Mars.2009 Del på Facebook Svart 27.Mars.2009 Fyll opp tanken og kjør litt meir. Ofte bare dårlig bensin og evt konserveringsmiddel osv som gjer tungt å starte på våren. Og i maange tilfeller da så får pluggene problem etterpå.De "drukner" i oppstarten av og til. Så om problemet vedvarer tipper eg det er bare å bytte plugger Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Bearded Beast Svart 27.Mars.2009 Del på Facebook Svart 27.Mars.2009 det skyter helst når den får for lite bensin. er det kaldt/rått så det kan være forgasserising? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.