Polarn Startet 27.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 27.Mars.2009 (redigert) Noen som vet om disse er brukbare i båt? Evt, noen som har det? Redigert 27.Mars.2009 av Polar 770 (see edit history) Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Polarn Svart 27.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2009 Ingen som har erfaringer? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Sjøtunga Svart 28.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2009 "Ny" står det på bildet. Og de er åpenbart så nye at de ikke eksisterer på http://www.biltema.no/ ennå. Da kan du vel strengt tatt ikke vente at noen skal ha klart å få noen erfaringer ennå heller... Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
blacki Svart 28.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2009 Er vel hovedsaklig annonsert for bil disse. Skulle jeg brukt dem i båt så ville jeg vurdert å skrudd dem opp/ifra hverandre og lakkert elektroniken inni med en god type klarlakk el. (finnes vel også spesial produkter til slik beskytesle lakking av kretskort mm. Selv har jeg sett for meg at en tynn epoxy "lim" ville vært fin å brukt(?).. ) Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 28.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2009 Synes de ser noe harry ut, men da passer de meg perfekt. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.