broderaron Startet 28.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 28.Mars.2009 Har på et mystisk vis fått endel riper på motorstamme/vannhus på den nye påhengsmotoren min. Propellen er helt fin, mens resten ser ikke ut. Tenkte å reparere dette og lurer på hvilken type sparkel som kan brukes her. Gode tips mottas gjerne i denne forbindelse- Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 30.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2009 bilder?? Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
dobba Svart 2.November.2013 Link til dette innlegget Svart 2.November.2013 gammel liten tråd,men eg lure på det samme. endel eiring på stamme, små "søkk". hva kan brukes for å sparkle jevnt igjen? Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 2.November.2013 Link til dette innlegget Svart 2.November.2013 (redigert) biltema 'plastelina'lim. Som egentlig heter epoxykitt En lekker sak som limer alt og burde være om bord i alle båter. Dette anbefales også av redningsselskapet. Ja ikkje biltema spesifikt da.. Redigert 2.November.2013 av Plutonium (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
dobba Svart 3.November.2013 Link til dette innlegget Svart 3.November.2013 er det bare å sparkle-pusse noen ganger, vaske med aceton og deretter pøse på med aluminiumsprimer da? og to drag med motorlakk? bør det være noe klarlakk også tro? og,om eg ikke får pusset helt til stålet overalt, gjør ikke noe å prime og lakke oppå evnt gammel lakk, sålenge det er rent og fettfritt? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.