Ribtjenester Startet 28.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 28.Mars.2009 Jeg hadde plaver om og sjøsette før påske men sliter lit med og stoffe båten pga temeraturen. Kan jeg stoffe båten når det er så kjørlig som nå? Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
sailorboy Svart 28.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2009 Jeg har stoffet båten i 5 grader. Brukte bøtte med varmt vann som jeg satte malingspannet oppi. Malingen ble allikevel tykk og mye jobb å få utover. Må du så må du, men jeg venter. sailorBoy Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 28.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2009 Det går helt greit. Har selv måkt vekk snøen å liggi under båter og stoffet før telen er gått. Ha bunnstoff boksen i romstempratur natta over før du begynner. Hvis du bruker rulle. så ikke hell så mye i rullebrettet av gangen, og ha boksen på en varm plass. F.eks i bilen med varmeapparatet på. Litt mere knot, men ikke noe problem. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Per Harald Svart 28.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2009 Sjekket på min Seajet boks. Bruksklar ved 5 grader = 12 timer, ved 20 grader = 5 timer. Så det går det er bare bort i mot tre ganger så lang tørketid. Så da er det meldt flott vær til uka og Bavarien er på vannet til påske........... Litt misunnelig nå jeg da. Per Harald Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
Ribtjenester Svart 28.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2009 Ja blir knall deilig og få litt lengere sesong ja. når får du båten? Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Per Harald Svart 28.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2009 Gammel eier reiser bort 25 April, så det blir overdragelse før det. Det kan ikke bli fort nok nå kjenner jeg. Det blir ivertfall langhelg 1. mai så da tar vi nok et par netter og gjør oss litt kjent innenfor bolerne også. Har aldri vært lengere inne en det så det er jo en fin annledning når man må starte innerst. Gammel eier skal gjøre den helt sommerklar før overdragelsen og det er jo bra. Lurer litt på å ta jodaen ut av garasjen for påsken. Vi får se. Værmeldingen blir avgjørende. Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
JRK Svart 28.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2009 Hei, Hva med primer? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.