Barolo Startet 28.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 28.Mars.2009 Hei alle Ibiza 22/24 er etter min mening sjøsterke flotte båter. Den lave pulpiten på mange av disse (høy ble ekstrautstyr fra 2006 tror jeg...) er noe håpløse greier. Kona nekter å ha en slik båt, da hun som oftest må hoppe i land. Dette forstår jeg faktisk godt. I en annonse blir det påstått at ettermontering av høy pulpit ikke er mulig. Er det noen av dere som vet noe om dette? Hva med billigere løsninger; montering av "haifinne" eller lignende i baugen. Noen forslag eller erfaringer? mvh Barolo Sitér dette innlegget Link to post
Kodvaag Svart 28.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2009 Noen forslag eller erfaringer? Ha fjernkontrollen til ankervinsjen i lomma, og hopp i land selv? Kona kan vel betjene ratt og gir, det er jo det letteste... Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.