Bitteliten Svart 30.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2009 (redigert) Baatplassen.no har alltid blitt styrt etter ganske romslige prinsipper. Det er Ingars privilegium som eier å velge i hvor stor grad han vil innvolvere seg i moderasjon. I stor grad er det opp til brukerne å reagere på det som skrives -og det er en sterk selvjustis på forumet her. Det ser vi også i denne tråden. Om man mener at det er skrevet noe som bryter reglene kan man melde det til Skipsraadet - de jobber uavhengig av Ingar. Det er mange år siden jeg har med i Skipsraadet. Det var en interessant læring å være med der. Den gang blåste det litt mer av skumtoppene enn det jeg har registrert siste tiden. Det pussige er at temperamentet på forumet er høyere på vinteren - og har en tendens til å toppe seg rett før båtene settes ut I løpet av sommeren er det fred og fordraglighet - det varer faktisk til langt utpå høsten. Om vinteren blir det litt ampert. Redigert 30.Mars.2009 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 30.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2009 Det er min trøst Bitteliten, om noen uker er alt glemt. Ellers så tar jeg neppe mye feil om jeg sier at man skal lete en stund etter et forum som har så lite 'bråk' ift trafikkmengden. Det er snakk om 500-800 innlegg. Pr dag... Forumet har en høy grad av selvjustis, noe denne tråden er en glimrende eksempel på. Det er svært sjelden at vi som modererer må gripe inn. Sitér dette innlegget Link to post
catano Svart 30.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2009 (redigert) Hei. Jeg kan aldri tro at de som i denne tråden gjerne fremmstår som om de anngriper et nytt medlem enten vedkomende ønsker tips om båt til 4 mil eller til 100 t. gjør det uten grunn Det virker mer som om at de som har lest plipp blopp sit innleg i den andre tråden og i denne har gjennomskuet hans hensikt med tråden, og som klart har svart med vantro til hans hennvendelse. Til dere andre som så føler det ble rettet kritikk til blipp blopp sin seriøsitet i denne tråden har slik jeg ser det ikke sett sammenhengen i disse trådene og velger å kritisere. Les innleg nr 39 så er saken forklart der.. så igjen til alle som gjennomskuet blipp blopp mvh Catano Redigert 30.Mars.2009 av catano (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
Security Svart 31.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2009 Da forsetter jeg tråden der den tydeligvis glapp og kommer med mitt forslag. For 4 mill hadde jeg definitivt sett på en Nord West 370 FB. Tror denne båten kommer til å holde seg godt i pris samt at båten virker veldig fornuftig innredet. Eneste ulempen i mine øyne er at det er litt mye lakkert tre utendørs som må holdes vedlike. Sitér dette innlegget Link to post
Rune_12 Svart 31.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2009 (redigert) Er så klart godt mulig tråden var seriøst ment, MEN det jeg stusser på er: - De fleste som tenker på å investere såpass i en båt har hatt båt en stund, og vet hva de ser etter. Om han hadde etterlyst synspunkter på en modell evnt. gode alternativer, ok. - Folk som har råd til en båt i så høy prisklasse vil gjerne ikke fokusere på prisen, men se hva de liker på markedet, pris er underordnet. Her virket det som om det var viktig at den kostet akkurat så mye. Må nok støtte Catano i at noe "skurrer". Om trådstarter var seriøs var det jo selvsagt trist at han fikk slik behandling, men problemet var vel i så tilfelle heller at han var uheldig med timingen enn at janteloven hersker på forumet. Redigert 31.Mars.2009 av Rune_12 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 31.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2009 litt synd vi ikke får høre hvordan det gåt med båtkjøpet til Blip Blopp. Hadde jo vært en spennende prosess det, som med andre kjøp her på BP. 'Hilsen Morten Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.