age@borgund Startet 28.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 28.Mars.2009 Hei, Har kjøpt en båt der det følger med en Garmin GPSMap 178C. Virker stort sett meget bra. Men jeg har problemer med stedsnavn. Når jeg zoomer inn/ut så viser den navn på øyer og tettsted, men det forsvinner etter bare ett sekund etter at zoomen har oppdatert seg. Samme når jeg flytter rundt på kart. Kan se at den viser navn på alle øyer, men når kartet "roer" seg så forsvinner navnene. På enkelt småting blir navn stående, men på byer/øyer/tettsted så forsvinner de. Har prøvd å lese i veiledningen men finner det ikke ut. Noe som kan hjelpe meg, eller vet hor jeg kan søke hjelp? Åge Sitér dette innlegget Link to post
Ceciliestorming Svart 29.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2009 Hei. I menyen velger du hvor mange/mye detaljer du skal ha. Har du sjekket hva denne står på, prøv å sette denne på mer eller mest. Håper dette løste problemet. Mvh. Cecilie Sitér dette innlegget Link to post
age@borgund Svart 31.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2009 Hei, og takk for tipset. Har prøvd dette, uten at det har hjulpet. Var innom Maritime i dag, og de mente at kartet måtte oppdateres. Det jeg har nå er fra 2003, så det trengs en oppdatering snart uansett. Åge Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.