Guest kaningenting Startet 21.Mai.2004 Link til dette innlegget Startet 21.Mai.2004 Hjelp!! skal selge båten min, så har han som skal kjøpen sagt at hvis jeg fikser et gasshåndtak til motoren hans, en mercury 8 hk 98mod. Så kjøper han båten. En slik gasskotroll man setter ved siden av rattet med vaier bak til motoren. Er dette noe som er lett og billig å få tak i. Trenger ikke være noe dyre orginale greier(helst så billig som mulig:)) NOen som vet om noe til salgs eller hva jeg skal se etter som passer til denne lille påhengsmotoren. Sitér dette innlegget Link to post
Anders Svart 21.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2004 Finnes en universal gass/gear kontrollboks: Koster ca 1500. I tillegg kommer kabler og monteringsutstyr for Mercury/Mariner. Denne uorginale er det billigste du får så vidt jeg vet. Kommer på 2000-2500 tilsammen. Litt mye hvis ikke båten er så dyr? Vurdert å selge båten og motoren til en annen? Jeg har en Quicksilver kontrollboks liggende som jeg kan selge, ligger i Bergen. Sitér dette innlegget Link to post
Guest kaningenting Svart 21.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2004 Takker!!! jeg har tenkt meg 15000 for båten. men trenger å få solgt den rimelig fort. Skaffer jeg en gasskontroll til motoren kjøperen har, så blir det bra. Hvor selges disse? Passer din kontroll så kan jeg kjøpe den. Sitér dette innlegget Link to post
Guest kaningenting Svart 21.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2004 Sjekka med mar-tec de tok 1600 for kontroll 600 for to vaiere og 1530 for monterings sett på motoren. tilsammen 3812,- synes dette hørtes litt drøyt ut!! Sitér dette innlegget Link to post
Anders Svart 21.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2004 Sett på www.maritim.no ? Jeg har komplett Quicksilver kontrollboks, med kabler, men tror ikke jeg har monterings settet. Det har en tendens til å være DYRT, selv om det bare er noen små deler som skal festes på motoren, som får kablene til å passe. Holder du til i Bergen? Hørt med Marine Senteret? Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 21.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2004 kan ikke du kjøpe noe brukt da? Trur det låg noe på qxl... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.