Jump to content

kjøpt båt bavaria 37 sport

camilie

Recommended Posts

.......da den blir importert.......

Importerer du selv, via norsk firma, gjennom utenlandsk forhandler??

Håper inderlig du gjør et godt kjøp, og ikke havner i den situasjonen som er beskrevet artikkelen "Hvem tar ansvaret" i Båtmagasinet nr 1 i 2009. Her beskrives import av nesten ny Bavaria fra forhandler i Kroatia, motorhavari etter kort tid, og ingen tar ansvaret. Verken Volvo Penta, forsikringsselskap eller utenlandsk forhandler. Ønsker ikke å spre usikkerhet, men det kan være risikabelt å importere rimelig båt fra utlandet. For all del, lykke til med båtkjøp.

camilie.

Jeg får kaste meg på gratulasjonsbølgen. Jeg håper du har gjort et godt valg med valg av båt (betyr litt for meg og det vet du). Det er jo en formidabel plass i denne 37 foter`n. Når får du din?? Jeg skrev kontrakt og betalte håndpenger i går og kan nesten ikke vent på overleveringen. Uke 17..........Hva skal vi gjøre i mellomtida.

Hvordan tenker du å løse utfordringen med 220V`s forbrukerne ombord?

Om du importerer fra Sverige så er det reklamasjonstid og regler i Sverige som gjelder. Som nevnt over så er vel ikke det det værste stedet. Tror jeg fikk opplyst 2 år i Sverige mot 5 år i Norge. Sjekket selv prisen i Sverige hos en Bavariaforhandler, men tilbudet jeg fikk var ikke nevneverdig billigere enn Lunde Båt.

Vi får treffes på fjorden. " Hortentreffet" 19-21 juni

Gratulerer igjen. Jeg vet hvordan du har det. huff

Per Harald

https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php?

Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis.

D5LA I boks.

Dere trenger vel strengt tatt ikke avtale så mye for å være sikker på at det kommer andre Bavariaer også, det gjør det jo garantert

Det må være en av fordelene med å ha Bavaria:

Uansett hvor du drar ser det ut som om det er klubbmøte i Bavariaklubben.

Ment som en vennligsinnet kommentar, ingen hetsing!

Det er riktig observert. Fin båt du har forresten Los Endos, vurderte en Estremo tidligere.

Bavaria.Morten

"Møte i bavariaklubben" flott ide med Hortentreffet. Morro om vi kunne vært samlet. Min støtte er gitt. Begynner nesten å glede meg til utveksle erfaringer, med andre Bavariaeiere.

Synd med kalesjen. Det må da være mulig å få lånt en til 27`n, og sammenligne.

Per Harald

https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php?

Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis.

D5LA I boks.

Mitt syn er at Bavaria motorbåter er en seriøs utfordrer for motorbåter i skandinavia.

Dersom jeg i dag skulle ha kjøpt ny motorbåt i området over 30 for er det ingen tvil om at Bavaria ville ha vært en klar kandidat.

Jeg er overrasket over alt som Bavaria får plassert i sine motorbåter.

Jeg kan ikke skjønne annet enn at Bavaria er en flott utfordring for skandinaviske motorbåtprodusenter.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...