Jump to content

kjøpt båt bavaria 37 sport

camilie

Recommended Posts

• 2 uker senere...

camilie.

Da vil jeg bare minne deg på at uke 16 er kommende uke...... Bare så du ikke glemmer å hente båten. Som om det går ann å glemme det. Du er vel like spent og ivrig etter å få kloa i 37`n som meg. Jeg hadde satt umåtelig stor pris på om du tok deg tid til å ta et par bilder og komme med en liten rapport etter avhentingen og hjemturen.

Bare som en liten "teaser" før min store uke, uken etter.

Solgte gamlebåten for en uke siden, så jeg har vært landkrabbe i påsken. Det rapporteres fra bekjente at det nermest er et "Bavariatreff" på Nøtholmen i helgen hvor 37`n er representert. Det er vel ikke deg??

Lykke til på hjemturen. :flag:

Per Harald

https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php?

Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis.

D5LA I boks.

Hei per harald nei jeg har ikke vært på Nøtholmen, men båten er nå hentet og jeg er kjempefornøyd med båten (Vinsj akter, full teakpakke, varmer,radar og 12 toms plotter, oppgradert baugpropell, ombygd til gass på kjøkken, baugspyd og braketter for jolle + d4 300.) Dette er skikkelig artig og båten var helt strøken - du er vel spendt på å få din du og tenker jeg jeg har utrolig sans for båttypen synes den er skikkelig sprek.

Camilie

Da er det på sin plass å gratulere. :flag: Båten høres flott ut. Hvordan gikk den på vannet? På alle brosjyrebilder virker den litt tung og går litt "på trynet", men det skulle jo være krefter nok til å få litt løft på båten, ved hjelp av litt drevtrim?? Jeg er litt spent på dette.

Kos deg med en flott bått. Henter min 24 april. Kansje det blir en hentetråd med oppdatering for hver femte nautiske mil, haha.

Turen ut fjorden er jo bare et par timer til Sandeford.

Per Harald

https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php?

Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis.

D5LA I boks.

Hei Per Harald jeg synes den gikk utrolig fint jeg kjørte med dreva i -5 og da gikk den i 22 knop på 2500 omdreininger og 30 på 3000 omdreinger.Båten var da helt tom bortsett fra 400 liter diesel og full vanntank Jeg symes ikke den gikk noe på nesa og synes den virket skikkelig bra og kjøre her har du noe å glede deg til den 24 dette blir topp

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...