Niko76 Startet 30.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 30.Mars.2009 Driver og ser på nettet på en en båt med en 20 hk Ruggerini fra 97. Lurer på om det er noen som har erfaring med disse motorene. Tenker da på driftssikkerhet, tilgang på deler, service, forhandlere osv. Fint hvis noen har erfaringer de ønsker å dele Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 30.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2009 har ikke erfaring med den motoren i båt men har brukt mange Mase aggregater med Rugurini motor. De motorene jeg har brukt har vært tosylyndrede luftavkjølte motorer på 15-20hk. Bråker en del men går helt problemfritt år etter år. Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 30.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2009 Hei og velkommen til Båtplassen Dette innlegget burde være interressant lesning... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Niko76 Svart 30.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2009 Takk for tipset! Da tror jeg glatt jeg styrer unna den båten Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.