bjorngb Startet 30.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 30.Mars.2009 Jeg er på jakt etter noen kontakter som ligner på dem som er i båten (som jeg ikke har bilde av nå). Jeg legger inn bilde av noen som ligner. Poenget er at jeg vil enkelt kunne koble ut kontaktene til et sett med instrumenter når jeg tar ev en favle med instrumenter og lett koble instrumentene til igjen.. Tenker noe ala dette: Noen som har en ide hvor slik er å få kjøpt? Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 30.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2009 Det på bilde er jo vanlige rekke klemmer, de får du hos ahlsel og otra og alle andre el grosister. Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Framtia Svart 30.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2009 (redigert) Wago-klemmer er tingen. Clas Ohlson har et par typer, ellers kan alle elektrikerbutikker hjelpe deg. Redigert 30.Mars.2009 av Framtia (see edit history) Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
bjorngb Svart 30.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2009 Jeg ser for meg å kunne f.eks koble inn/ut 16 kontakter om gangen - de kontaktene på Clas'en vil ikke duge.. Har Ahlsel eller Otra eller andre el grosister nettsider med bilder/spesifikasjoner av varene? Sitér dette innlegget Link to post
4play Svart 30.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2009 Sånne har jeg brukt i båten min: http://www.deutschconnector.com/products/d...connectors.html Disse kan brukes om igjen + att de er enkle å jobbe med. Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 30.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2009 Elfa Sitér dette innlegget Link to post
Cerveza Svart 30.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2009 (redigert) Elfa har mye rart, ja. Redigert 30.Mars.2009 av Cerveza (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 30.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2009 Er det lett å sette inn/ta ut ledninger fra deutchconnector kontaktene? Jeg har sett hos elfa før jeg skrev posten, men her finner jeg ikke "vanlige rekkeklemmer". De som det er linket til ser ut som må loddes for å få lederne til å sitte. De som jeg har i båten i dag bruker jeg et lite flatt skrujern for å presse ned en tapp - så er det åpent for å skikke leder inn. Når skrujernet slippes, sitter lederne fast. Det er en 16-20 slike plasser å sette inn ledere på en kontakt - så er det en med hanplugger og en med hunplugger. Det er vel en eller annen lås som holder hele pluggene sammen slik at de ikke går fra hverandre. Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 30.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2009 Hva heter disse kontaktene? Elfa har så mye rart at jeg ikke finner frem... Sitér dette innlegget Link to post
Cerveza Svart 30.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2009 Kobling/Montering/Installasjon -> Koblingsingsmateriell -> Koblingslister Er ikke helt greit å linke rett inn i den nettsiden heller.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.