Jump to content

El-kontakter som lett kobles fra/til

bjorngb

Recommended Posts

Jeg er på jakt etter noen kontakter som ligner på dem som er i båten (som jeg ikke har bilde av nå). Jeg legger inn bilde av noen som ligner. Poenget er at jeg vil enkelt kunne koble ut kontaktene til et sett med instrumenter når jeg tar ev en favle med instrumenter og lett koble instrumentene til igjen..

Tenker noe ala dette:

elkontakter.jpg

Noen som har en ide hvor slik er å få kjøpt?

Er det lett å sette inn/ta ut ledninger fra deutchconnector kontaktene?

Jeg har sett hos elfa før jeg skrev posten, men her finner jeg ikke "vanlige rekkeklemmer". De som det er linket til ser ut som må loddes for å få lederne til å sitte.

De som jeg har i båten i dag bruker jeg et lite flatt skrujern for å presse ned en tapp - så er det åpent for å skikke leder inn. Når skrujernet slippes, sitter lederne fast. Det er en 16-20 slike plasser å sette inn ledere på en kontakt - så er det en med hanplugger og en med hunplugger. Det er vel en eller annen lås som holder hele pluggene sammen slik at de ikke går fra hverandre.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...