Kasund Startet 30.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 30.Mars.2009 Treng litt hjelp til ei gardinløysning. Vi har prata litt om å få laga ei gardin slik at det blir mørkere nede i "lugaren" samt å stenge for litt innsyn på "toalettet" :) (For dei som ikkje ser samanhengen, så er det samme rommet det er snakk om :P ) Tenker at det kanskje skal hengast opp på ein slik måte at det går rett ut fram til den raude streken (For å behalde takhøgde forran toalettet), for så at det kan gå rett ned... "raudt" felt.. Men er det nokon som har gjort noko lignande, eller rett og slett berre har tips å komme med? Rundt "kanten" der, er det ca 1cm tjukk glassfiber. Sitér dette innlegget Link to post
Mergulhito Svart 31.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2009 sjekk ut Oceanair-produktene på www.termomarin.no, skulle forundre meg om ikke du fant noe som kan brukes. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 31.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2009 (redigert) Jeg ville tatt en vanlig gardinstang - type alu skinne og skrudd fast i taket. Litt etter modell som gardinene som brukes på fly ved byssa. Er du forsiktig bør du kunne knekke den til å følge kurven på nedgangen Windy har levert en noe tilsvarende løsning til W33. Redigert 31.Mars.2009 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kasund Svart 31.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2009 Litt av utfordringa, er at eg vil trekke gardina fram til kanten av styreposisjonen, og la den gå rett over (Raud strek), og ikkje rundt kanten. Dette pga at toalettet er rett forran styreposisjonen, og det er litt dumt å sete med gardina på fanget :p Sitér dette innlegget Link to post
sjøman Svart 31.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2009 Hei Kasund! Kan du ikke bare ta en aluminiumsskinne med et endefeste på hver side.Jeg vet ikke hvor bred åpningen er men med en ikke alt for tung gardin burde dette gå. Se www,silentgliss.no Skinne som heter 1080 leveres i alu.med endefester. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.