Fru Jacobsen Startet 30.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 30.Mars.2009 Noen som har erfaring med disse motorene? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
sap_2000 Svart 30.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2009 Bunnsolide og saktegående steinknusere med røtter fra langt tilbake slik som 60-serien. TAMD 74 ryker visstnok endel. Dette var en av tingene som ble forbedret på avløseren - TAMD 75. Skrev noe om det her for en tid siden... https://baatplassen.no/i/index.php?s=&s...st&p=698101 Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
KDB Svart 1.April.2009 Link til dette innlegget Svart 1.April.2009 Ja, eg har en slik maskin. Den er elektronisk styrt og eg hadde problemer med variasjon i turtall etter ca 10 min kjøring. Det viste seg at volvo hadde en servicemelding på dette, det oppstod dårlig kontakt i et koblingsstykke ved maskinen når dette ble varmt. Tre ledninger som styrer gasspådrag ble skjøtet utenom dette koblingsstykket og problemet er nå løst. Ellers er dette en meget solid maskin, med behagelig støynivå og jevn gange. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.