Yankee Startet 30.Mars.2009 Del på Facebook Startet 30.Mars.2009 Etter å ha irritert meg i lang tid over å ikke ha et godt utvalg i syrefaste skruer og bolter har jeg prøvd å finne noe til salgs. Finner ingenting, men kanskje jeg kan kjøpe hele pakker fra en leverandør? Noen som vet hvor en gjør gode kjøp på dette? Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 30.Mars.2009 Del på Facebook Svart 30.Mars.2009 Biltema har mye rart Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Lars H. Svart 30.Mars.2009 Del på Facebook Svart 30.Mars.2009 Hadde du bodd i Oslo, kunne du tatt en tur til Thingstad. Der kunne du gått rundt og plukket fra hyllene og samlet i en pose. Ved kassen settes posen på vekten, og du betaler og går med et assortert utvalg. Thingstader skruespesialist med meget godt utvalg. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
RonnyB Svart 30.Mars.2009 Del på Facebook Svart 30.Mars.2009 Ser du er fra Vest-Agder. Har du hørt hos Einar Torjusen? Sitér dette innlegget Ronny Blørstad 90990434 http://www.ksmv.no/historie.htm Link to post
Andy2 Svart 2.April.2009 Del på Facebook Svart 2.April.2009 Både Biltema og Clas Ohlson har bra utvalg i syrefaste skruer, bolter, skiver og muttere Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 2.April.2009 Del på Facebook Svart 2.April.2009 Biltema og Clas Ohlson har også fine sortimentsbokser uten innhold. Det er bare å kjøpe det du ønsker og lage dine egne sortiment. Kilopris hos Tingstad høres veldig greit ut. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.