jonn Svart 3.August.2009 Link til dette innlegget Svart 3.August.2009 Hei og god sommer, enda 14 dager igjen av ferien... Er det forsatt ingen som har prøvd Navicom RT650? Sitér dette innlegget Link to post
jonn Svart 25.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2009 Hei og God Jul. Jeg tar tak i denne tråden igjen jeg. Er det noen som har testet den? virker Ais slik det er reklamert med? Sitér dette innlegget Link to post
SamH Svart 25.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2009 Virker som bare det. Sitér dette innlegget Link to post
jonn Svart 25.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2009 Jeg ser du har brookhouse multiplexer, hvilken type? Er den enkel å kobble opp? Sitér dette innlegget Link to post
SamH Svart 25.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2009 Jeg fikk MUX'n så sent at jeg ikke fikk satt den i systemet før sommeren iår. AIS signalet fra VHF'n gikk rett i 3010C uten no fuzz. Jeg har AIS, USB og SEATALK->NMEA options. Blir nytt pc system i båten til neste år og da inngår den, har ingen grunn til å tro at den er vrien å ha med å gjøre. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.