blur Startet 31.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 31.Mars.2009 I höstas, jag tror det var i samband med en båtmässa, så diskuterade man bristen på nya innovativa båtar och framförallt bristen på nya djärva konstruktörer som vågade ta ut svängarna. Med anledning av detta utlyste jag en liten tävling för att få fram nya cool designer, och då gärna från oetabledare designers. Till sist fick jag in 18 väldigt olika designer. Från nybörjare till kända yacht-designers. Från skisser till kompletta säljmaterial. Från små jollar till 44-fots racers och cruisers. Från Värmlands skogar till London & Barcelona Alla finns här - rösta på de du gillar mest! Sitér dette innlegget Link to post
blur Svart 5.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2009 VC10 leder omröstningen just nu. En sådan skulle jag kunna tänka mig att ha Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.