kipp36 Startet 31.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 31.Mars.2009 hei,jeg har et problem med min gamle sliter,en bmc captain.problemet er forkamrene i toppen er svidd av(trolig pga feilmonterte\ikke monterte flammedempere).har hørt at det går ann og bytte forkamrene men at det ofte kan bli et dårlig resultat. lurer derfor på og heller kjøpe ny topp,siden jeg ikke har merket no galt med blokka pluss at jeg liker den gamle tungstøpte sliter`n framfor og invistere i en nyere symaskin noen erfaringer\innspill? Sitér dette innlegget http://kipp36.123hjemmeside.no/181207437 Link to post
Hasla 26 Svart 31.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2009 .Hei gå til markede her så er det en dele motor til salgs.MvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Janoho Svart 1.April.2009 Link til dette innlegget Svart 1.April.2009 hei, www.kdtrading.no har vel ny topp tror jeg, men det er dyrt. vil heller anbefale www.asap-supplies.com som sikkert kan hjelpe deg. har god erfaring med de. Jon Sitér dette innlegget Link to post
kipp36 Svart 1.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.April.2009 ja,kd trading har ny topp,har hvert i kontakt med de men jeg fikk demontert toppen i dag og tror jeg vil høre med jamtvedt i skien om det lar seg gjøre og presse i nye forkammer,kd tading kunne skaffe di for 212 kr pluss moms.Toppen så i grunn grei ut pluss at den er jo ferdig marinisert med sink andoer osv.Det er nok ikke den toppen til kd trading får se og dyrt det blir og overhale den toppen jeg har fremfor og kjøpe ny.Blokka så ivartifall helt hundre ut,sånn ved første øyekast null riper og osv,kan nok hende steinknuseren kommer igang igjen Sitér dette innlegget http://kipp36.123hjemmeside.no/181207437 Link to post
Janoho Svart 2.April.2009 Link til dette innlegget Svart 2.April.2009 hanto1978 skrev: ja,kd trading har ny topp,har hvert i kontakt med de men jeg fikk demontert toppen i dag og tror jeg vil høre med jamtvedt i skien om det lar seg gjøre og presse i nye forkammer,kd tading kunne skaffe di for 212 kr pluss moms.Toppen så i grunn grei ut pluss at den er jo ferdig marinisert med sink andoer osv.Det er nok ikke den toppen til kd trading får se og dyrt det blir og overhale den toppen jeg har fremfor og kjøpe ny.Blokka så ivartifall helt hundre ut,sånn ved første øyekast null riper og osv,kan nok hende steinknuseren kommer igang igjen Hei, det er nok ingen sinkanoder i den motoren, er ferskvannkjølt. Iallefall hvis ikke noen har tatt ut varmeveklserelementet. Du får den sikkert igang igjen, trekk til toppen med momentnøkkel, står i manuelen på forumet her hvor mye du skal bruke. denne motoren er solid som få, ingen tvil om det. Jon Sitér dette innlegget Link to post
Njord Svart 2.April.2009 Link til dette innlegget Svart 2.April.2009 hanto1978 skrev: en bmc captain Hvis dette er den 1500 modellen, så har jeg en slik på loftet. Du kan få plukke toppen av den gratis hvis det er et alternativ for deg. Selv er det kun noen småting jeg hadde tenkt å plukke av, før den sendes på dynga. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen Torkjel Link to post
kipp36 Svart 2.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.April.2009 Njord skrev: Hvis dette er den 1500 modellen, så har jeg en slik på loftet.Du kan få plukke toppen av den gratis hvis det er et alternativ for deg. Selv er det kun noen småting jeg hadde tenkt å plukke av, før den sendes på dynga. takker så meget for det Njord.får se i morra,jeg fant en gammel annonse her på bruket,og tok og ringte på den,jaggu hadde han ikke solgt den,men han var ikke helt sikker på om han fant den da.Jeg skulle ringe han i morra utpå dagen så da får vi se.Hvis den er hel og pen så går det jo ann og overhale den og kansje få en grei topp ut av det.men for guds skyld ikke la hvem som helst plukke og justere på dyser og slikt,antagerlig det som er årsaken til at toppen min har gådt fløyten hadde den med til en godt kjent og veldig flink motor service mann i dag,og han var ikke akkuratt positiv til den toppen gitt men men vi får leve i håpet,du hører fra meg Njord,takk igjenn Sitér dette innlegget http://kipp36.123hjemmeside.no/181207437 Link to post
kipp36 Svart 2.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.April.2009 Janoho skrev: Hei, det er nok ingen sinkanoder i den motoren, er ferskvannkjølt. Iallefall hvis ikke noen har tatt ut varmeveklserelementet. Du får den sikkert igang igjen, trekk til toppen med momentnøkkel, står i manuelen på forumet her hvor mye du skal bruke. denne motoren er solid som få, ingen tvil om det. Jon God kveld jon,takker for tipset må vel satse på og få den i gang ja,har lest litt om de som kjøper en nyere motor pluss montering osv,og da er de summene jeg må ut med reine lommerusket fremfor det andre har brukt på og få en slik snekke igang igjenn Sitér dette innlegget http://kipp36.123hjemmeside.no/181207437 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.