SeaRaymond Startet 31.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 31.Mars.2009 I båten min er det tillaget fra produsent en plass for en wallas 800 kokeplate, men da denne koster 6000-7000,- samt at jeg egentlig syntes en microbølgeovn ville være mer hensiktmessig etter vårt bruk, leter jeg nå etter dette. Primært vil bruket være når en har tilgang på landstrøm, så 12 volt er ikke nødvendighet, men finnes ett kombi 230/12 volt produkt er dette også av interresse. men viktigst av alt er yttermålene. Bredden MÅ ikke være mer en 36 cm, dybden helst ikke over 30 cm, og høyden helst ikke over 20 cm. Finnes noe slikt som kan overtta plassen der er tilpasset for wallasen? Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 31.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2009 Jula har en ovn i katalogen som skal være L23 B19.5 H17 cm inv. volum 8 liter. går både på 220 og 12V 660W koster 1995.- art nr 604118 Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 1.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.April.2009 Oi oi oi, dette høres nesten for godt ut til å være sant, og den er enda mindre en hva jeg faktisk har plass til, nesten som jeg vil spørre om det er noen som kjenner til en som fyller ut plassen jeg har bedre, finnes det? . Om ikke er den på jula absolutt interresann, men ergrer meg over at ikke katalogen deres ligger ute på nettsiden Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 2.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.April.2009 Ett lite tips, dersom en går innpå jula.se istedet for jula.no får man gå innpå den svenske katalogen, den norske er nesten lik, jula.no vil komme med katalogen sin på nett etterhvert. Denne microen er for seg grei nok, dersom jeg fjerner håndtaket iallfall, men vil ha en for fast installasjon, også gjerne litt større (se mål i første innlegg). Da denne på jula strengt talt er mindre en nødvendig Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 3.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 Kom igjen da, ingen som vet hvor jeg kan få fatt på en mikro som ikke er lengre en 36 cm.... Har lett å søkt i søkk og kav nå, finnes en wirlpool sak som er 37, men det er den også i alle andre rettninger så den er uaktuell, må ikke være 12 volt, klarer meg med 230 volt. Er jo mange av disse amerikanske båtene som er levert med micro (riktignok 120 volt) disse ser da kortere ut en standerlengdene mellom 43-50 cm.... burde finnes noe på 36 eller der omkring Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 3.April.2009 Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 har du lett i alle hvitevarekatalogene til alle merker og ikkje funnet noe så kan du om ikkje anna gå ut ifra at om det finnes så blir det dyrt! du får høre på et campingforum istedenfor, microovn er ikkje akkurat et båtprodukt.. Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 3.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 (redigert) Innstillt på at det kan bli dyrt, plassen er tillaget for wallas 800, men den koster ca 6500,- Til vårt bruk ville jeg før betalt det samme for en mikro, at mikro ikke er ett "båtprodukt" kan nå være opp til hver å enkel å bedømme.... men de fleste om ikke alle de amerikanske båtene type større daycruiser/cabincruiser blir levert med dette så at det er marked for mikrobølgeovn i båt er det vel heller mindre tvil om, enten det er båtprodukt eller ei men takk for tips om hytteforum, kanskje importør av amerikanske båter kan være noe å kontakte. Redigert 3.April.2009 av SeaRaymond (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 3.April.2009 Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 jaja meina ikkje at det er uhørt med microovn i båt men bare at det ikkje er et klassisk båtprodukt i den grad man finnes det i enhver båtutstyrskatalog.. at nye båter finnes med dette er nå en annen sak for da tilpasser man treverket til å huse en ovn. blir straks verre å tilpasse en ovn til hullet eg er iallefall tom for tips så får bare ønske lykke til i din søken etter micronirvana Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 3.April.2009 Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 Det står en microovn for 12 og 24V i kattalogen til Leif H Strøm. Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 4.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.April.2009 Takk for den, synd det ikke var bilde av den på nettsiden, men fant prisen der 8700,- Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.