Brynjar TN Startet 1.April.2009 Del på Facebook Startet 1.April.2009 Jeg har lagt ut denne på markedet også, men jeg lurer også på om det er noen som har noen gode råd til hvor jeg kan henvende meg i forhold til dette? Jeg blir aldri ferdig med å restaurere båden når jeg må ha den på vann hvert år, så jeg kunne tenke meg å ha den på land i noen år for å få den 100% i stand. (Båten er en 27 fots treseiler som blant annet trenger nye spant noe som er upratiks å gjøre når båten ligger på vann:)) Har ikke mulighet til å ha den på land over flere år i båtforeningen, så jeg må ha en annen plass til den. Det ideelle ville vært en gammel falleferdig låve eller skur som ellers ikke er i bruk, men det vokser jo ikke på trær i drammensområdet, så jeg tenkte evt også å leie meg en plass på et jorde hos en bonde eller lignende. Gode råd mottas med takk. Snart ferdig med å restaurere hus, så nå er det på tide å begynne med båten igjen:) Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 1.April.2009 Del på Facebook Svart 1.April.2009 Har du ikke egen hage? Sitér dette innlegget Link to post
Brynjar TN Svart 1.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.April.2009 Jo da. Hage har jeg, men det er ikke store saken, og i tillegg så er det en tomannsbolig, og jeg er litt i tvil om naboene ville sette så stor pris på om hele hagen var full av båt. (De kunne kanskje lagt seg på dekk for å sole seg) Båtliv i hagen? Sitér dette innlegget Link to post
Polar 17 Svart 1.April.2009 Del på Facebook Svart 1.April.2009 Har også det samme problemet, men mangler dessuten egnet båtprosjekt ! Jeg sa nei til å kjøpe et egnet prosjekt i høst, da jeg ikke hadde egnet sted å jobbe med båten. Har angret på det i hele vinter. Blir nok nødt til å plassere et eventuellt prosjekt i hagen. Da har man iallefall kort veg. Tror nok det vil være ok for naboen, selv om vi også bor i tomannsbolig. Men dersom det er noen som finner egnet sted, er jeg også interessert. Sitér dette innlegget Snipe - Serious sailing - Serious fun Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.