Jump to content

Hvordan få tak i langtidslagringsplass for restaurering av båt?

Brynjar TN

Recommended Posts

Jeg har lagt ut denne på markedet også, men jeg lurer også på om det er noen som har noen gode råd til hvor jeg kan henvende meg i forhold til dette?

Jeg blir aldri ferdig med å restaurere båden når jeg må ha den på vann hvert år, så jeg kunne tenke meg å ha den på land i noen år for å få den 100% i stand. (Båten er en 27 fots treseiler som blant annet trenger nye spant noe som er upratiks å gjøre når båten ligger på vann:)) Har ikke mulighet til å ha den på land over flere år i båtforeningen, så jeg må ha en annen plass til den. Det ideelle ville vært en gammel falleferdig låve eller skur som ellers ikke er i bruk, men det vokser jo ikke på trær i drammensområdet, så jeg tenkte evt også å leie meg en plass på et jorde hos en bonde eller lignende.

Gode råd mottas med takk.

Snart ferdig med å restaurere hus, så nå er det på tide å begynne med båten igjen:)

Har også det samme problemet, men mangler dessuten egnet båtprosjekt !

Jeg sa nei til å kjøpe et egnet prosjekt i høst, da jeg ikke hadde egnet sted å jobbe med båten.

Har angret på det i hele vinter.

Blir nok nødt til å plassere et eventuellt prosjekt i hagen. Da har man iallefall kort veg.

Tror nok det vil være ok for naboen, selv om vi også bor i tomannsbolig.

Men dersom det er noen som finner egnet sted, er jeg også interessert.

Snipe - Serious sailing - Serious fun

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...