Jump to content

Installere varmer i Sea Ray 290

Guest Princess Ess

Recommended Posts

Hei, nå kjenner ikke jeg 290'en men har selv en 240 Sundancer. I denne er det en tverrgående kasse innerst i midtkabinen der eller gjennomføringer, kabler og veiere er skjult.

Jeg har hatt denne nede på min og her var det god plass til evt nye slanger.

Monterte for 2 år siden ny elektrisk WC med septik og la slangene mellom toalett og septik i denne kassen.

2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI

Har tenkt å ta ut air condition og sette inn en varmer under trappen...

Noen tanker om hva du skal gjøre med den enheten du tar ut?

Jeg har ikke fått testet min enda, men har en mistanke om at den har konket. Så kan være veldig interesert i din enhet hvis de er forholdsvis like.

For det er vel den typen som går på sjøvann?

Og da har den vel en 220V vannpumpe også? Da er jeg også veldig interesert i den pumpen.

Jara Wynja

Guest Princess Ess

Etter mye skjæring og plundering så fikk jeg faktisk plass til 75mm rør og isolasjon fra varmeren ned til AC annlegget ved stikk køya. Takk nok en gang SF!

Da slipper jeg å ta ut AC anlegget... Den går på 110v Jan. E ,men jeg skal ha deg i bakhodet hvis jeg kommer over noen andre som skal kvitte seg med ac...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...