880 Startet 1.April.2009 Del på Facebook Startet 1.April.2009 Har søkt på forumet uten å finne svar :( Mener å ha lest at ett medlem her hadde en "leverandør" som byttet ut de orginale motorlabbene med noen andre labber da han mente at de originale var for dårlig!! Disse labbene ga en bedre demping. Noen tips.. 880 Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig Motorlabber . For mer informasjon, se 'Regler for Åpent Forum' samt Etikette Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
prin435 Svart 1.April.2009 Del på Facebook Svart 1.April.2009 Er det Volvo Penta du har? De har forbedret festen til TAMD 71 og mulig på andre lignende Volvo motorer. Koster flessssssk? Den ene motoren min datt ned i sommer da tre stk hadde røket. Jeg skiftet de fire på de andre motoren i vinter. Der var to stk. røket. Det var ikke mulig å se det før jeg demonterte. ( Eventuelt "løftet"motoren) Sitér dette innlegget Princess 435 Pretty Woman, Oslo Link to post
880 Svart 1.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.April.2009 No VP her. Er noe av det nyestet til Yanmar, men føler at labbene er "gammeldags" ...... Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Kodvaag Svart 1.April.2009 Del på Facebook Svart 1.April.2009 Byttet motorfester på vår gamle firesylindrede Mercedes E klasse bensin. De bil - motorfestene er dyre og avanserte. (oljefylt, gummi, og stål utenpå) Nå hører jeg ikke lengre bilen inni huset når kjerringa kommer kjørende, før var det en svak during inne. Når du kjører bilen er det som å ha skiftet fra 3 sylindret til 12 sylindret motor, som å få ny bil. Automaten gearer også finere. Vil tror at det har mye å si ombord i en båt også. Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Hydrox Svart 2.April.2009 Del på Facebook Svart 2.April.2009 Nå hører jeg ikke lengre bilen inni huset når kjerringa kommer kjørende Bytt umiddelbart til de gamle motorfestene igjen... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.