Nor_west Startet 3.April.2009 Link til dette innlegget Startet 3.April.2009 Vil ønske alle på Baatplassen.no en riktig god påske Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 3.April.2009 Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 jo takk for det, og husk at flere døde på sjøen i fjord , en på fjellet. så vær forsiktige. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Careka Svart 3.April.2009 Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 Her i Vest er det ingen Is i fjorden, og ikke bare båt folket har begynnt sesongen, brettseilerne har vist også tenkt seg utpå http://www.aftenbladet.no/lokalt/1010182/S...ntrafikken.html Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
bao Svart 3.April.2009 Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 God påske til alle her på baatplassen. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 3.April.2009 Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 God påske til dere alle fra en som er på fjellet ,nærmere bestemt Rauland i Øvre Telemark i nydelig vær så lenge det varer.... Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 3.April.2009 Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 Riktig god påske til alle medlemmer, her på Sørlandet er været virkelig flott i dag, skyfri himmel og 13 grader i skyggen. :easter::easter: Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 3.April.2009 Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 En god påske til alle dere andre også, fra Rødtoppen og Astor. Om noen få strakser kaster vi loss og drar sørover. Sola skinner fint her på Hurum akkurat nå, men vi hører at tjukka ligger tett ute på Breiangen. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Ulv I Svart 3.April.2009 Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 Slenger meg på her.. :-) God påske alle sammen, i ettermiddag drar vi ut til Olavsundet :-) Må dessverre jobbe 3 dagene til uka, så ut igjen. Men overlever det. :D God påske alle sammen, og husk solfaktor! Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
GB36 Embla Svart 3.April.2009 Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 God påske til alle dere heldiggriser som har påskeklar båt, men bare vent, ting er på gang. Maya Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 3.April.2009 Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 God påske til alle her på forumet! Vi skal være hjemme. Har fått av "burka`n" og det blir båtpuss i rolig tempo hvis været blir ok. God tur til dere som skal tilbringe påsken hjemmfra... ! Sitér dette innlegget Link to post
Sira Svart 3.April.2009 Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 God påske til alle. Om få timer drar jeg ned til Fredrikstad for årets båtpuss. Håper å bli ferdig så båten kommer i sitt rette element helgen etter påske. Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er , bare jeg er i båten Link to post
Sleipner93 Svart 3.April.2009 Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 Jeg ønsker også alle en riktig god påske! De som har båt på sjøen og skal på tur er jo riktig så heldige! Jeg nøyer meg med og være med fruen på hyttetur i fjellet. Så får jeg sansynligvis pusset litt båt i slutten av påsken.. God påskehilsen fra Sleipner93! Sitér dette innlegget Link to post
tilsjos.no Svart 3.April.2009 Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 (redigert) God påske til alle sammen her på baatplassen.no Jeg håper jeg snart skal ut på sjøen, og misunner alle som skal ut i påsken. Ha en riktig god påske, og for de som skal på sjøen, ha det moro, sesongen har startet! Med vennlig hilsen redaksjonen i Til Sjøs Redigert 3.April.2009 av Til Sjøs Sondre (see edit history) Sitér dette innlegget WWW.TILSJOS.NO Tips oss på: tips@tilsjos.no Link to post
Kaftein ØL Svart 3.April.2009 Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 Takk det samme! Nå setter vi kurs mot skagen om noen timer! Gleder meg til å få årets første parti med deilig dansk ØL i ombord Sitér dette innlegget Link to post
Masserarti Svart 3.April.2009 Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 God påske ja. Blir deilig og fyre opp Sabben og tøffe utover i morgen tidlig. Sitér dette innlegget Link to post
Capt'n Svart 3.April.2009 Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 God påske fra meg også! Her er blå himmel og varmt i dag. I morgen er det meldt 15grader og strålende vær. Båten kom på sjøen i går, klar til dyst. Kos dere alle! Med båtpuss, båttur, seiltur, hyttetur eller hva nå enn dere skal bedrive påsken med. PC'n og ICE er med på tur, så båtplassen blir flittig besøkt også på påsketur. Hei så lenge. Capt'n Sitér dette innlegget Vennlig hilsen Capt'n. Link to post
Hans-Petter Svart 3.April.2009 Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 god påske til alle på båtplassen Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 3.April.2009 Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 God påske og god tur... her blir det båtpuss på meg Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 3.April.2009 Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 En riktig god påske til alle sammen Båtpuss og gode venner er stikkordet for Påsken i år Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Thomas Riis Svart 3.April.2009 Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 Takk for det:) har tatt meg fri fra jobben så nå blir det båt puss. Dere for ha Godpåske alle sammen. Sitér dette innlegget Det perfekte liv inneholder sommer, sol, båt, damer og alkohol. Link to post
Hilmar 2 Svart 3.April.2009 Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 Jaja, Oscarsborg gjestehavn holder oppe i påsken. Og Kroa blir holdt åpen. Jeg blir vel også å treffe der? Havnepris er 4 Kr fot Jeg har vært der å spyla brygger med brannpumpa netopp God påske! Hilmar Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Lagavulin Svart 3.April.2009 Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 (redigert) Her blir det båtpuss fra tidlig manda' morra. God Påske! Redigert 3.April.2009 av Lagavulin (see edit history) Sitér dette innlegget Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Polarn Svart 3.April.2009 Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 Pils og påskepuss Go Påske Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
oddes Svart 3.April.2009 Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 (redigert) Skal på fjellet. Reiser imorgen GOD PÅSKE alle sammen, båtpussen starter for fullt uken etter påske Redigert 3.April.2009 av oddes (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Goran Svart 3.April.2009 Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 GOD PÅSKE! Her blir det montering av eber og båtpuss på Skibsplasten. På skjærgårdsjeepen blir det oljeskift på motor, utskifting av el.ledninger og pussing Sitér dette innlegget Selco 11`- Yamaha 15 - Hawk 330 - Yamaha 15 - Askeladden 3050 - Johnson 60 - Rio 550 - Johnson 60 Yamarin 4510- 40 hk Yamaha[/b]Skibsplast 690 - 2,8L Mercruiser Sertifikat: D4 - ROC Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.