Kodvaag Svart 3.April.2009 Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 God Påske til alle dere kyllinger på bp! Har akkurat kommet inn fra båten, klokka er snart 0100 på natta. Demontert alle 4 skroggjennomføringene (eksos wallas, lufting septik, diesel og vann) i den brune stripa på dollbordet, skal pusses og males/top-coates blå. Har også skiftet en halvkilo treskruer ut med syrefaste versjoner av samme skruer. Så har jeg montert en enkel og en dobbel kopp/flaskeholder i teak. ...og sparklet diverse hakk i skroget, fikk tak i gelcoat i matchende farge i dag. Hm, så har jeg byttet ut "Denver" MP-3 spilleren med en annen mp3 spiller jeg hadde liggende, en av det kjente merket "Watermark". Den hadde litt bedre lyd troor jeg, og så hadde den riktig farge på instrumentbelysningen og lesbarhet i dagslys på displayet. Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Apollo32 Svart 3.April.2009 Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 (redigert) GOD PÅSKE ØNSKES TIL ALLE PÅ BP.NO Drar på hytta i Hallingdal som sedvanlig, men hiver av presenningen så fort påska er over. Desverre ser ikke langtidsvarselet spesielt bra ut for kommende uke, men vi får håpe at meteorologene tar feil...det skjer jo iblant. :easter: Redigert 3.April.2009 av Apollo32 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.