Storø RC 34 Startet 3.April.2009 Link til dette innlegget Startet 3.April.2009 Hei! Har lest litt om Boracol, og det ser ut til å være hva jeg trenger. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Boracol rundt Sarpsborgdistriktet? Sitér dette innlegget Ung mann i gammel båt....med båtførerbevis og SRC/VHF sertifikat Link to post
Trulte37 Svart 3.April.2009 Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 Alle som tar inn ting fra West System i Oslo får nok tak i det ganske kjapt, men jeg vet ikke om noen som har det på lager slik at du får det før påske. Du får tråle alle fargehandlerne i Særp. Boracol blir jo bare mer og mer vanlig. Sitér dette innlegget Ideell båt er den som ikkje får større fart enn at føraren reagerer like snart Link to post
Draug1 Svart 3.April.2009 Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 Borgen Farge og interiør har fått inn Boracol idag. Jeg bestilte, og de tok inn noe ekstra. Løp og kjøp Mvh Gunnar H Sitér dette innlegget Born to sail,forced to work. ...............Hjemmeside: Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.