Langt i Nord Startet 3.April.2009 Link til dette innlegget Startet 3.April.2009 (redigert) Har en kompis hvis motor gikk av er gåen som følge av at svinghjulet/veiva gikk av ved svinghjulet. En Halco 29 som han gav 400000 for for litt over et år siden, kjedelig sak.. Har lest her på forumet at han er ikke den først som har opplevd dette..Dette er en ca 10 -12 år gammel motor. Han lurer på å bytte hele blokka. Vet noen hvem som produserte disse? Eventuelt hvor å få tak i den til en overkommerlig pris.. Redigert 3.April.2009 av Langt i Nord (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 3.April.2009 Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 Det er vel en VM motori denne blokka. Sitér dette innlegget Link to post
Langt i Nord Svart 3.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 Javel VW, da kan man kanskje finne på en bil også? Eller er den kun utviklet for båt mon tro? Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 3.April.2009 Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 Ikke VW. VM. Blant annet Teerex her på forumet kjenner denne motoren godt. På godt og vondt tror jeg.... Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 3.April.2009 Link til dette innlegget Svart 3.April.2009 Ja, det er en italiensk motor - lages vel helt og holdent i Italia tror jeg. Ikke første motor det hender med dette her. Om du søker på forumet her tror jeg du finner bilder også. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.