Jump to content

Billige Fairliner

Bitteliten

Recommended Posts

Satt og kikket litt på Finn og fant disse båtene. Ingen av de kan kalles billige - men de er i hvertfall billigere enn i fjor - mye billigere også

40 phantom

for ca 18 måneder siden fikk vi tilbud på identisk båt til ca 5,2 mill - fra Sundal. Vi kjøpte ikke ettersom pris i GBP og NOK ikke stemte overens med aktuell valutakurs. (Sundal har båten vi valgte å ikke kjøpe til salgs for ca 4,4 mill nå). Det var før vi kjøpte NordWesten vår

38 Targa

Denn er også over 1 mill billigere enn prisen i fjor...

Så også at de har en 48 Phantom til salgs fo runder 6,5 mill. Den kostet vel ca 8 i fjor. Noe helt sikkert pga pundkursen -men jeg lurer litt på hvordan det går for Fairline i UK også.

Ser også at Norsk Båtsenter har en P50 til salgs for 6,8 mill. Er ikke mer en ca 3 uker siden akkurat den båten i en mail til oss kostet ca 7,5 :lol: heldigvis er det totalt utenfor vår rekkevidde. Men det er jo morro å kikke i tilfelle Hamar ringer :yesnod:

Redigert av Bitteliten (see edit history)
Ser også at Norsk Båtsenter har en P50 til salgs for 6,8 mill. Er ikke mer en ca 3 uker siden akkurat den båten i en mail til oss kostet ca 7,5 :lol:

Bare å slå til, kjøperen får altså 3 stk av min båt, bare i avslag... :lol:

Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knop

Nå: Båtløs - Kjører Bobil... 

Tror ikke det går så gærmt der borte jeg Bitteliten.

Explorer kjøpte jo seg en Sunseeker der borte her om dagen, og det var hos fairline i essex.. og der gikk det så det suset..plenty og gjøre.

Tror det er mange fra eu som også passer på og handle i uk for tiden så det virker i hvertfall som de har nok og gjøre. :yesnod:

Tomt for Diesel nå igjen!!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...